Senaste nytt

NotRyans galna sommar 2014

NotRyan Vilket säte rekommenderar du i C på EVA's 747 Combi ? Då jag byter arbetsområde (geografiskt) i höst så kommer det bli en del flygningar med BR.

Last edited:
Jag föredrar 12C, då hamnar du nästan längst bak på övervåningen, men då man ändå inte har så många framför sig så blir det ändå inte så mycket folk som skall förbi...

Jag kanske missat något, men det är en sak jag inte förstår. Är inte de flesta av oss som reser mycket väldigt trötta på allt resande, så att vi gärna gör något annat på semestern? Ovanstående resrutt/connections verkar designade för att maximera flygtiden uppe i luften, allt efter principen att resmål inte är viktigt utan enbart färdsättet. "NotRyan" verkar tycka om bubbel. Vore det inte enklare att köpa några flaskor Dom Pérignon och låta sig serveras dessa buteljer på ett trevligt sätt nere på marken istället för i luften (skumpan smakar f.ö. bättre då)??

HON-II Jag tror många här visserligen reser mycket, men ofta bara short/mediumhaul och de flesta reser, oavsett längd, bara i economy när man reser i tjänsten. Då kan det faktiskt vara uppfriskande att resa lite i F när man har tid.

Jag är lite osäker på exakt hur NotRyan's resmönster ser ut, men jag har fått för mig att han reser mest shorthaul med inslag av longhaul. Dock inte alls i närheten av vad man behöver för att nå HON. Om man är HON så har jag full förståelse för att man inte ser charmen detta...

Toppen