Senaste nytt

Norwegian longhaul inte så billigt längre

Du tror fortfarande att du kommer iväg nu när det strular med Dreamlinern??
Jag skulle gissa att det blir ytterligare förseningar i produktionslinan då redan levererade maskiner sannolikt får förtur för att åtgärda problemen. Kanske läge att göra en omplanering...

Jag snackade faktiskt idag med mina vänner som skall följa med mig till NY. Vi bestämde att vi väntar till slutet av mars om DY kommer med information och ta ställning hur skall vi göra. Vi får se...

Visst kan dom, som ryktas, ha två 767 i beredskap men vilken start får produkten då? Att ge tusentals passagerare som är först ut (typ early adopters) en "upplevelse" ombord på en gammal häck till 767 är inte en lika enorm prestigeförlust som att behöva skjuta på trafikstarten men än dock ett nederlag som heter duga.

Jag köpte biljetten till NY med en ny Dreamliner inte med en gammal B767. :mad:

Jag köpte biljetten till NY med en ny Dreamliner inte med en gammal B767. :mad:

Det stämmer ju - New York är ju New York. I mitt fall om DY hade inte kommit ut med biljetter hade jag bokat med SAS istället.

Tommy!
Jag lider med dig! Självklart hade det varit kul att få åka Dreamlinern över till NY och dessutom vad jag förstår till ett bra pris. Men, nu verkar det gå troll i den planeringen och jag tror nästan att du får en bättre upplevelse med en gammal SAS A340 än en gammal B767 från hittills okänt bolag. Om inte annat så behöver du inte betala för maten.....;)

Toppen