Stefan Sandström
Medlem
Lite offtopic kanske... Jag kunde aldrig föreställa mig att DY skulle WetLease dessa sträckor innan 787 problemet var löst.... Lite tummen upp till DY faktiskt 
Jag ringde till Norwegians kundtjänst idag och berättade att jag ville avboka pga förseningen på Boeing 787. Kundtjänst sa då "vi kommer hyra in andra plan" men jag svarade att det inte var intressant. Hon avbokade då min icke-avbokningsbara biljett utan minsta frågetecken, återbetalningen tar dock upp till tre veckor.
Inget snack om avbokningsavgifter eller annat.
Återkommer när pengarna är tillbaka![]()
Jo, det var precis som jag misstänkte. Om man får biljetterna för det pris som man nu fått nöjer sig de flesta med vilken hårdvara som helst. Jag hade nog inte heller avbokat.
Fick detta mail:
The cost of your ticket(s) 328-709832, 328-709832, 328-709832 is now refunded to the credit card that was used when you made the booking. It will be credited within 1 week.
If you booked your ticket through a travel agency, please contact them for a refund.
Best regards
Norwegian Refund Department
Med Boeings nya plan de presenterat är det ganska troligt att DY får sin första 787a i tid
Jag förstår inte heller hur du kan vara så optimistisk ock tror på Boeing klarar att fixa elsystem så kort tid. (april 2013)Förstår inte varför ni bokar av nu, vad är brådskan? Med Boeings nya plan de presenterat är det ganska troligt att DY får sin första 787a i tid, har ni gått och blivit flygrädda helt plötsligt?![]()
Förstår inte varför ni bokar av nu, vad är brådskan? Med Boeings nya plan de presenterat är det ganska troligt att DY får sin första 787a i tid, har ni gått och blivit flygrädda helt plötsligt?![]()
Jag förstår inte heller hur du kan vara så optimistisk ock tror på Boeing klarar att fixa elsystem så kort tid. (april 2013)
FAA och Boeing har inte kommit fram vad som var fel än.
Inte en chans att de flyger 787 på första flighten. Du verkar ha stora förhoppningar på boeing - har du aktier i firman eller?