SvartMjolk
Medlem
Tar gärna en värvningslänk.
Edit: Tack, har fått flera nu
Edit: Tack, har fått flera nu
Last edited:
Jag betalade kvarskatten med KillBill och AmexFunkar BillKill för amex fortfarande? Tar gärna en värvningslänk i så fall
Edit: tack har fått kod
Min erfarenhet med Amex är att antingen godkänns inte betalningen av Billkill eller så gör den det och då tjänar man också poäng. Det är väl MC som man inte tjänar poäng på längre?Kanske nagon har har koll pa fragan jag postade i annan trad, Hur ar det med Kill Bill nufortiden. Sa lange man kan lagga till en rakning sa far man poang eller kommer som en overraskning om det rakar vara fel kategori?
Betala räkningar med kreditkortet
Känns ju inte riktigt som det är värt det. 15 öre per poäng blir det om jag räknat rätt. Avios kan man ju köpa för 11-12 öre per poäng. Känns som mycket bättre värde.www.businessclass.com
Ok tack. Nja, verkar vara så att det bara är vissa väl specificerade kategorier man får använda AMEX för att betala räkningar (och få poäng(?)) nuförtiden. Däribland inte bygg. Frågan är dock som sagt om det implementeras annorlunda (går utmärkt att betala men inga poäng) på Betalo, borde vara som du säger men frågan är om man vågar chansa…Min erfarenhet med Amex är att antingen godkänns inte betalningen av Billkill eller så gör den det och då tjänar man också poäng. Det är väl MC som man inte tjänar poäng på längre?
Nu är det väldigt längesedan jag använde betalo men på den tiden jobbade de iaf med blacklisting, Billkill har haft en omvänd approach där de redan från start kört whitelisting. Vilket initialt var lite störigt då man fick skicka var och varannan faktura på kontroll. Nu funkar det bättre dock. Men det borde också betyda att går det igenom så kan du vara trygg med att det ger poäng (på amex).Ok tack. Nja, verkar vara så att det bara är vissa väl specificerade kategorier man får använda AMEX för att betala räkningar (och få poäng(?)) nuförtiden. Däribland inte bygg. Frågan är dock som sagt om det implementeras annorlunda (går utmärkt att betala men inga poäng) på Betalo, borde vara som du säger men frågan är om man vågar chansa…