Senaste nytt

Nordic Choice Hotels Friends & Family-kampanj 2022

Såg detta inlägg på NCH:s officiella Facebooksida:

Aanmelden bij Facebook

Vet inte om det är en miss att det lagts ut där, eftersom att det sedan står att det bara gäller för "friends & family of staff". Men jag har lagt in några bokningar, så får vi se vad som händer. Gäller även på många av boutiqe-hotellen som At Six, Mårtensson, Hobo, Stenungsbaden, Copperhill etc.

Detaljer:

Book between January 12th to January 16th 2022
The rate is valid for a limited number of rooms on selected dates.

Bokas här:

Friends & Family Offer - Nordic Hotels & Resorts - Campaigns

Men kampanjkoden funkar även i appen/vanliga webbsidan.
 

erixon

Medlem
På Stenungsbaden står det

The booking may only be made by staff employed within Nordic Choice Hotels with a valid choice e-mail address.
 

dino_81

Medlem
På Stenungsbaden står det

The booking may only be made by staff employed within Nordic Choice Hotels with a valid choice e-mail address.
Checkade in på Elite Hotell i Helsingborg i somras och sällskapet efter oss hade också bokat med någon liknande kampanj och de var tvungna att berätta vem (på Elite) som gav ut koden.

Vet inte om det är samma på Nordic men kan vara värt att ha i åtanke.
 

intuition

Medlem
Tja, de skriver ju
We are family’, is not only a great song by iconic artist Sister Sledge, it’s also how we feel about our most loyal guests and returning customers. And just for that reason, we’ve opened up our most top-tier discount for you, our friends & family. The
så åtminstone i den övergripande texten är det öppet för frekventa resenärer också.

Står det inget undantag på själva hotellets erbjudande får man väl tro att det är öppet för andra än bara anställda?
 

Jonas F

Medlem
Sen ligger den ju helt öppet på Nordic Choice Facebook-sida. Och i kommentarsfältet verkar det inte låta som några bekymmer att boka med denna kod för vem som helst.

Jag har i alla fall bokat om en vistelse på Comfort Arlanda med denna kod. Vi får väl se om det blir några kommentarer.
 

zippan

Medlem
Såg detta inlägg på NCH:s officiella Facebooksida:

Aanmelden bij Facebook

Vet inte om det är en miss att det lagts ut där, eftersom att det sedan står att det bara gäller för "friends & family of staff". Men jag har lagt in några bokningar, så får vi se vad som händer. Gäller även på många av boutiqe-hotellen som At Six, Mårtensson, Hobo, Stenungsbaden, Copperhill etc.

Detaljer:

Book between January 12th to January 16th 2022
The rate is valid for a limited number of rooms on selected dates.

Bokas här:

Friends & Family Offer - Nordic Hotels & Resorts - Campaigns

Men kampanjkoden funkar även i appen/vanliga webbsidan.
Jag får inte koden att fungera. Hur gör du?
upload_2022-1-14_17-32-2.png


Edit.
Hittade nu, via Facebook. Koden är FF0107.
 
Last edited:
Jo det är lite märkligt detta.

Jag bokade en helg i mars på Clarion Helsinki igår med den här kampanjen för €86. Fick mejl från hotellet idag där de ville att den som jag "kände" på NCH skulle höra av sig till dem och bekräfta bokningen, annars skulle priset ändras till €149.

Jag tyckte det var lite väl påhoppande, så svarade att "Kampanjen ligger ju ute öppet på Nordic Choice hotells Facebooksida" och bifogade en skärmdump från Facebooksidan.

Fick svar sen följande svar:

"We apologize for any inconvenience caused. The rate is normally an internal rate however it was published for an offer from yesterday until sunday.
Thank you for this information and see you soon. Warmly welcome!"

Så jag antar att det är okej? Varför skulle den läggas ut helt öppet annars? Inlägget ligger kvar ännu.

Nu kommer nog den här Finlandsresan ändå inte att bli av pga pandemin, så no big deal.
 

FFlash

Medlem
Jo det är lite märkligt detta.

Jag bokade en helg i mars på Clarion Helsinki igår med den här kampanjen för €86. Fick mejl från hotellet idag där de ville att den som jag "kände" på NCH skulle höra av sig till dem och bekräfta bokningen, annars skulle priset ändras till €149.

Jag tyckte det var lite väl påhoppande, så svarade att "Kampanjen ligger ju ute öppet på Nordic Choice hotells Facebooksida" och bifogade en skärmdump från Facebooksidan.

Fick svar sen följande svar:

"We apologize for any inconvenience caused. The rate is normally an internal rate however it was published for an offer from yesterday until sunday.
Thank you for this information and see you soon. Warmly welcome!"

Så jag antar att det är okej? Varför skulle den läggas ut helt öppet annars? Inlägget ligger kvar ännu.

Nu kommer nog den här Finlandsresan ändå inte att bli av pga pandemin, så no big deal.

Oops. Jag bokade Aviapolis i Hfors och inte hört av dem med liknande motfrågor
 
Toppen