Ni som provat och har status, har ni även fått rumsuppgraderingar?
Kikar man på erbjudandet för hela Sverige kan man se att det kommit till en del orter och hotell, och att båda hotellen i Sthlm numera har priset 2380kr för 2 pers. Gick kanske för bra att få bokningar med erbjudandet? Gillet i Uppsala finns, vilket jag bara positiva erfarenheter på om ni vill boka nära Sthlm till samma pris.När jag ska boka Stockholm står det att det ska kosta 2380 kr, en natt för 2 pers i ett standard dubbelrum...
Jag kan tycka att 2380:- är väldigt dyrt för en trerätters för 2 personer i en hotellrestaurang.Kikar man på erbjudandet för hela Sverige kan man se att det kommit till en del orter och hotell, och att båda hotellen i Sthlm numera har priset 2380kr för 2 pers. Gick kanske för bra att få bokningar med erbjudandet? Gillet i Uppsala finns, vilket jag bara positiva erfarenheter på om ni vill boka nära Sthlm till samma pris.
Kanske en dum fråga men hur/var ser du detta?Jag har en natt med detta paket bokat den 18/4. Såg att hotellet hade uppgraderat till svit direkt samma kväll som jag gjorde bokningen (är platinum).