Senaste nytt

Nordic Choice, boka 3-rätters och få hotellnatt "gratis"

När jag ska boka Stockholm står det att det ska kosta 2380 kr, en natt för 2 pers i ett standard dubbelrum...
Kikar man på erbjudandet för hela Sverige kan man se att det kommit till en del orter och hotell, och att båda hotellen i Sthlm numera har priset 2380kr för 2 pers. Gick kanske för bra att få bokningar med erbjudandet? Gillet i Uppsala finns, vilket jag bara positiva erfarenheter på om ni vill boka nära Sthlm till samma pris.

Kikar man på erbjudandet för hela Sverige kan man se att det kommit till en del orter och hotell, och att båda hotellen i Sthlm numera har priset 2380kr för 2 pers. Gick kanske för bra att få bokningar med erbjudandet? Gillet i Uppsala finns, vilket jag bara positiva erfarenheter på om ni vill boka nära Sthlm till samma pris.
Jag kan tycka att 2380:- är väldigt dyrt för en trerätters för 2 personer i en hotellrestaurang.

Det finns fortfarande priser på 1180 kr/natt i Stockholm, men det är givetvis beroende på vilket datum du tittar på. Som exempel visar jag ett random datum som blev lördag 16/5. Då ser det ut som nedan:

upload_2020-4-10_3-35-27.png

Vi har en bokning 25/4 på Comfort Hotel Göteborg där vi bott flertal gånger. Bästa choice hotellet i göteborg måste jag säga. Vi har inte fått någon info om uppgradering än, men står att om det finns tillgängligt den dagen ska vi få uppgradering till sviten.

Bodde på Comfort Göteborg förra helgen med den här dealen. Fick uppgradering från Superior rum till Deluxe rum som Gold men ingen restaurangkupong.
Menyn var toast skagen som förrätt, entrecote med bea och pommes som huvudrätt och crème brulé som efterrätt. God men inte särskilt spännande mat.
Frukostbuffén var diverse inplastade mackor med ost/skinka, ägg, juice i småflaskor, smoothies, yoghurt och müsli och overnight oats portionsförpackat i engångsförpackningar.

Toppen