Senaste nytt

Nordic Choice Bo 1 natt få 5 kvalificerande nätter, boka senast 17 november 2021

Så om jag redan har tjänat in 33 nätter behöver jag bara bo ytterligare 6 nätter för att bli Platinum? Låter lite som att det bara gäller nya medlemmar i deras exempel...
 

GOTBound

Medlem
Så om jag redan har tjänat in 33 nätter behöver jag bara bo ytterligare 6 nätter för att bli Platinum? Låter lite som att det bara gäller nya medlemmar i deras exempel...
När jag läser vad de skriver så riktar det sig inte till enbart nya medlemmar:

Startar du från botten – alltså med 0 nätter på kontot – kan det se ut såhär:
Sov 1 natt hos oss och bli uppgraderad direkt till SILVER-medlem.
Sov 6 nätter och du blir GOLD-medlem.
Sov 12 nätter och du blir PLATINUM-medlem. Värt att upprepa: 12 nätter till PLATINUM!
Har du exempelvis 3, 7 eller 11 nätter sedan tidigare får du räkna lite själv.
 
Bokat om lite nu så när november är slut så borde jag vara Platinum :)
Kommer spara lite pengar på det här också med hjälp av rabatten jag har genom OBOS, cashback med Curve som jag skaffat nyligen och såklart blir ju NCC Mastercard lite billigare också
 

flierman

Medlem
Lite sidofråga men kan man tjäna in poäng om man äter eller dricker på hotellet för att låta oss säga tjäna in 400 poäng för att nå det som fattas till bonusnatt?
 

M.K

Medlem
@intuition Kul kampanj för dem som behöver detta. Inte aktuellt just denna för oss LT men ändå kul med personlig hälsning och nya grepp av NC. Själv vill jag helst bo mindre på hotell men väljer oftast Clarion i Skandinavien då jag behöver. :rolleyes:

@PRJml2ENIpiC1e3L Tyvärr inte roll-over på NC men generöst med nätter genom MC kortet då vid behov.

F5660C08-0C3A-4645-BF8C-3D47D5FBF573.jpeg
 
Lite sidofråga men kan man tjäna in poäng om man äter eller dricker på hotellet för att låta oss säga tjäna in 400 poäng för att nå det som fattas till bonusnatt?

Bor du på hotellet kan du bara välja att sätta notan på rummet, då får man 1p per krona, och betala vid utcheckning.
Har du NCC Mastercard så kan du ju köpa vad som helst och få poäng.
Något mer alternativ tror jag inte finns.
 

intuition

Medlem
@intuition Kul kampanj för dem som behöver detta. Inte aktuellt just denna för oss LT men ändå kul med personlig hälsning och nya grepp av NC. ...
Petter var ju liiiiite over-the-top den här gången, men jag håller med. Kul och udda.

Det var Min andra personliga hälsning. Förra imponerande rejält bland kollegorna, de fattade inte riktigt att min namngivna hälsning från den store ledaren var massproducerad!



Bor du på hotellet kan du bara välja att sätta notan på rummet, då får man 1p per krona, och betala vid utcheckning.
Har du NCC Mastercard så kan du ju köpa vad som helst och få poäng.
Något mer alternativ tror jag inte finns.
Är du hundra på det? Kanske bara en slump att det funkat, eller menar du att allt som betalas i receptionen plötsligt räknas som rumspriset?
Man kan väl inte använda restaurang kuponger i receptionen, så man går miste om det iaf.
 
Toppen