Senaste nytt

Strawberry app

Lukas2

Medlem
Ja, vore ju mkt udda om man inte kan se vad man bokat. Bara hoppas att man i fortsättningen även kan se ev uppgraderingar.
Jag lämnade feedback via appen, frågade ifall de kunde ändra tillbaka, så man såg rumskategorin. Fick tillbaka att de ska lämna över det, till gruppen som jobbar med appen. Så troligen har det väl bara blivit något fel, så vi får hoppas de byter tillbaka fort som attans.
 

intuition

Medlem
Gillar din optimism ;)

Så länge jag kan minnas (så länge som appen funnits i nuvarande form?) så har de sagt att man ska kunna se och välja rum, men jag har bara sett funktionen igång på ett enda hotell. Så alla besked som har att göra med bokning och rum tar jag med en nypa salt.

Den här ändringen med "Hotellrum" gäller ju även alla historiska poster i appen, så det låter som att något i backend är ändrat. Dvs det är inte app-utvecklarna som ändrat något utan NCs bokningssystem släpper inte längre ifrån sig uppgifter om rummet.
 

intuition

Medlem
Jag har bara historiska bokningar just nu, och de står kvar som "Hotellrum". Och jag har inte fått ut en ny version (android). Inte för att det är jätteviktigt, men det är lustigt att de visar exakt vilket rumsnummer jag hade, men inte rumstypen.

Hur som helst, min gissning är att de inte pushat en ny version utan något ändrats i backend igen, iaf så att nya bokningar visar info rätt.
 

Mr Basic

Medlem
Ny uppdatering av appen (iOS).
Av aktuella bokningar syns rumstyp på 1 av 4 hotell.
Kollade bara en tidigare bokning (den senaste, 11-12/3) och även där visades endast ”hotellrum” (visade tidigare både bokad och uppgraderad rumstyp).
 

Mr Basic

Medlem
Ny uppdatering av iOS.
Bara ”hotellrum” kvar på en av 4 bokningar.
[avbokade] bokningar rensades (dessa syns dock när jag loggar in på webben).
 
Toppen