Senaste nytt

Nonstop Dan points master

Hachans

Medlem
Host, host, någon jag känner (som vill vara anonym) brukar smyga ner några av de där små läskburkarna i jackfickorna vid besöket Galleries First för att ha lite extra att dricka, de gånger den personen flyger i economy (som är vad arbetsgivaren betalar för) från LHR. :rolleyes: Jag skulle kunna tänka mig att bara ta $ 74,70 för att förmedla information från den här personen hur man gör. :cool:

Åh, så det är du som är orsaken till att skyltarna kommit upp om att mat och dryck bara är för konsumtion i loungen! Fy på sig!
 

GunnR

Medlem
Ja, nu är det ju så här att det finns många där ute som inte vet mycket om points och flygningar. Tex syns det tydlig om man skummar igenom en viss facebookgrupp. Jag var själv där för två år sen och hade turen att hitta detta forum där jag verkligen lärt mig massor. Tack alla för era inlägg. Men kollar fortfarande även videos och reviews på youtube mm och summan av allt blir bra. Men numer, efter att ha utvecklat min kompetens inom detta så skulle jag aldrig köpa detta erbjudande. Men målgruppen finns, helt klart. Men inte här.
 
Toppen