Senaste nytt

Nonstop Dan points master

Helli

Medlem
Med tanke på SAS lämnar *alians för Sky team sportiga och därför försvinner SQ, ANA etc som bolag funderar jag över hans utbildning. Är den värd $747? Funkar det verkligen? Kommer det fungera på iaf kort sikt? Förstår att självklart kan bolag ändra reglerna men menar mer är det loopholes som kanske patchas imorgon? Är det tydliga exempel och instruktioner? Hade önskat att det gick att göra 7dagar eller något som en prova på och du får ångra dig men nu är det lite att köpa grisen i säcken. Så, vad säger ni… värt det?
 

Flyer722

Medlem
Med tanke på SAS lämnar *alians för Sky team sportiga och därför försvinner SQ, ANA etc som bolag funderar jag över hans utbildning. Är den värd $747? Funkar det verkligen? Kommer det fungera på iaf kort sikt? Förstår att självklart kan bolag ändra reglerna men menar mer är det loopholes som kanske patchas imorgon? Är det tydliga exempel och instruktioner? Hade önskat att det gick att göra 7dagar eller något som en prova på och du får ångra dig men nu är det lite att köpa grisen i säcken. Så, vad säger ni… värt det?
Det enda som är värt för dig om du är bosatt i Sverige är SAS och detta forum ger dig mer info kring det.
 

fcx

Medlem
Gissningsvis är typ 90% av "tipsen" bara applicerbara för den nordamerikanska marknaden.
 
  • Gilla
Reactions: hco

JacobGBG

Medlem
Om man kommer från en position av absolut NOLL kunskap om flygbolag/program etc så kan man säkert lära sig något. Priset är däremot inte alls motiverat.
 

E.K

Medlem
Jag har för mig att resande är hans jobb och det måste ju finansieras på något sätt när inkomsterna från Youtube inte räcker till.
Man måste alltid tänka på att resorna han gör är för reserapportens skull och då har han helt enkelt fått ta det som funnits tillgängligt.

Det är inte många här på forumet som lyckats planera en semesterresa till ett visst resmål på ett visst antal dagar och lyckats finna poängplatser.
För det mesta har det slutat med närliggande område med separat anslutning eller så har man fått minska eller öka antalet dagar man är borta.

Kommer med ett leende ihåg för länge sen när folk försökte få betalt på Youtube för ITA Matrix.
 
Det är inte många här på forumet som lyckats planera en semesterresa till ett visst resmål på ett visst antal dagar och lyckats finna poängplatser.
För det mesta har det slutat med närliggande område med separat anslutning eller så har man fått minska eller öka antalet dagar man är borta.
Jag förstår inte riktigt din poäng här. Har man förutsättningen att endast kunna resa på exakta datum på specifika rutter har man helt klart fel förväntningar. Är det för att skaffa sig rätt förväntningar man ska betala Dan?

Jag tycker mig nästan alltid hitta poängresor som jag vill ha. Men då är jag också en person som ser glaset halvfullt istället för halvtomt.
 

Hachans

Medlem
Med tanke på SAS lämnar *alians för Sky team sportiga och därför försvinner SQ, ANA etc som bolag funderar jag över hans utbildning. Är den värd $747? Funkar det verkligen? Kommer det fungera på iaf kort sikt? Förstår att självklart kan bolag ändra reglerna men menar mer är det loopholes som kanske patchas imorgon? Är det tydliga exempel och instruktioner? Hade önskat att det gick att göra 7dagar eller något som en prova på och du får ångra dig men nu är det lite att köpa grisen i säcken. Så, vad säger ni… värt det?

Köp absolut ingenting av honom - eller någon annan influencer någonsin. Lita inte på honom eller något han säger alls.

Det är inte ens en fråga. Bara gör det inte.
 
Toppen