Senaste nytt

Newsstand i SAS-appen

Finns även för iOS i version 1.11 av SAS-appen.
Scanorama gick bra att ladda ner så jag förutsätter att det även gäller övriga alternativ.
Japp, scanorama fanns för mig också, och läsningen i den funkar helt ok. Får hoppas att det fungerar lika bra med en "riktig" tidning också.

image.jpg

Ser ut så här i iPad

Fungerte helt perfekt i dag, fløy TOS-OSL-ARN, og selv om jeg hadde sjekket inn i går og oppdaterte appen førstav i dag - fikk jeg lastet ned avisene jeg måtte ønske :)

14642312133_dd0079e4e9_z.jpg

Super ide !
Men indtil videre finder jeg kun norske og svenske aviser , men mon ikke de danske også dukker op på et tidspunkt.

Sitter just nu i loungen på EWR, det trådlösa nätverket är så långsamt att jag på den senaste dryga halvtimmen inte ens fått ner en fjärdedel av den minsta tidningen (NY Times, 6.6 MB).
Idén i sig är jättebra tycker jag, men det funkar inte i praktiken, inte just nu i alla fall... :(

Tycker det här är riktigt bra, testade precis att dra hem Scanorama och läsa, fungerade klockrent. Hoppas dock i förlängningen att det kommer fler magasin, kanske någon form av betalplattform även. Tummen upp hur som helst!

En fördel att kunna få dagstidningarna även dagen före flygning. Du får då möjlighet till två dagars tidningar eller fler om du flyger flera dagar i sträck- Fungerade utmärkt förra veckan.

Detta borde ju bli klockrent i de fall man antingen blir utan papperstidning (för att dom inte har tillräckligt) eller om man flyger från något ställe som bara har tidningar på konstiga språk :)

Toppen