Senaste nytt

Newark Terminal B -> C -> B

Susse24

Medlem
Tjenare!

Kommer flyga CUN-EWR-ARN den 8 februari i biz. Flyger med United Airlines till EWR, SAS till ARN.

Har hört mycket gott om polarisloungen som ligger i terminal C, dock verkar mitt plan landa på Terminal B och mitt plan till ARN gå från Terminal B.
Har ca 5 timmar på mig.

Hur löser jag detta? Går det?

Tusen tack för allt bra och läsnyttigt i forumet :)
 

Rickard_O

Medlem
Tjenare!

Kommer flyga CUN-EWR-ARN den 8 februari i biz. Flyger med United Airlines till EWR, SAS till ARN.

Har hört mycket gott om polarisloungen som ligger i terminal C, dock verkar mitt plan landa på Terminal B och mitt plan till ARN gå från Terminal B.
Har ca 5 timmar på mig.

Hur löser jag detta? Går det?

Tusen tack för allt bra och läsnyttigt i forumet :)
Denna tråd borde kunna ge dig svar
 

NotRyan

Medlem
Tjenare!

Kommer flyga CUN-EWR-ARN den 8 februari i biz. Flyger med United Airlines till EWR, SAS till ARN.

Har hört mycket gott om polarisloungen som ligger i terminal C, dock verkar mitt plan landa på Terminal B och mitt plan till ARN gå från Terminal B.
Har ca 5 timmar på mig.

Hur löser jag detta? Går det?

Tusen tack för allt bra och läsnyttigt i forumet :)
Är du verkligen säker på att du ankommer B? Den borde nämligen ankomma terminal C!
 
Generellt håller jag med. Men kollar man så ser man att just UA1988 verkar alternera mellan B och C.

2/1 B, 3/1 C, 4/1 B, was 5/1 B....
Vid hög trafik brukar en del UA flighter ankomma även B gates. Oavsett måste du igenom immigration vid ankomst till USA så du kommer ju ut och tar Air-Train till C piren och sen in genom securityn där. Så länge du har boardingpass och TSA släpper igenom dig.
 
Toppen