Lounge Lizard
Medlem
Helt rätt, en clean burgare utan 'lullull' med stekgrad precis som du vill ha den.Testade själv Black Iron Burger Chelsea på 7th Ave. Mycket enkel, men bra burgare.
Helt rätt, en clean burgare utan 'lullull' med stekgrad precis som du vill ha den.Testade själv Black Iron Burger Chelsea på 7th Ave. Mycket enkel, men bra burgare.
Five guys burgare och pommes är så jädrans flottiga iblandPå vår USA resa på en månad nu i maj så passade jag på att vid ett flertal tillfällen jämföra In-N-Out, Shake Shack, och Five Guys. Mellan In-N-Out och Five Guys så har jag även stöd av "I travel för food, Mark Wiens" Five Guys vinner lätt. Jag rankar så här efter ett flertal burgare och min smak: 1. Five Guys, 2. Shake Shack, 3. In-N-Out. Var väl inte helt populär när man vädrade detta för folk i Kalifornien
Five guys burgare och pommes är så jädrans flottiga ibland![]()
Oh no, you didn’t..?!Mjo, five guys finns ju i princip varenda mall, åtminstone längs östkusten, så det är ju inte så unikt för NYC. Visst har de helt ok grejer, jag gillar särskilt att man får bestämma exakt vilka tillbehör man vill ha (och allt ingår) men de ligger väl på samma nivå som en bra burgare här i stockholm, som Phils tex. Jag vill itne starta något "burger flame war" här, men jag tycker Shake Schack slår the five guys![]()