Hej på er reserävar. I början på maj nästa år (2015) tar jag klivet in bland 40-åringarna och vi är sugna på att fira denna högtidsdag i NYC. I dagsläget ligger planen som sådan att resa ut på en onsdag och hem på söndag (4 nätter). Vi i sammanhanget är jag, min fru och våra två barn (flicka 6 år, pojke 9 år). Ni som rest med barn till NYC, vad har ni för tips på boende, aktiviteter, matställen med mera?
Jag själv är den ende i familjen som varit i NYC förut (3 ggr, korta vistelser) så jag har gjort en del av de klassiska siterna, men kan absolut tänka mig t.ex ESB igen för barnens skull. Budgeten för boende tänker vi oss är runt 450 USD per natt. Min kära fru har aviserat att för hennes del så vigs en dag oavkortat till Macys vid Herald Sq så tips på aktiviteter för en vuxen med två barn tas tacksamt emot
Bring it on!
Jag själv är den ende i familjen som varit i NYC förut (3 ggr, korta vistelser) så jag har gjort en del av de klassiska siterna, men kan absolut tänka mig t.ex ESB igen för barnens skull. Budgeten för boende tänker vi oss är runt 450 USD per natt. Min kära fru har aviserat att för hennes del så vigs en dag oavkortat till Macys vid Herald Sq så tips på aktiviteter för en vuxen med två barn tas tacksamt emot
Last edited: