inte fått men jag plockade poäng på förra så det kanske spelar in
K kexxcream Medlem 20 Mars 2014 #22 Fick också den: 4 t/r = 6K 8 t/r = 60K Hoppar nog över denna gång.
T Tommy Palomäki Medlem 20 Mars 2014 #23 Jag har inte fått ännu... Hoppas den kommer eller kanske jag flyger lite för mycket med SAS? Ni som fått mailet - lite mer engagemang, tack. SAS rules och dags att boka tur/retur äventyr inom Europa och kamma hem extra poäng eller hur? Last edited: 20 Mars 2014
Jag har inte fått ännu... Hoppas den kommer eller kanske jag flyger lite för mycket med SAS? Ni som fått mailet - lite mer engagemang, tack. SAS rules och dags att boka tur/retur äventyr inom Europa och kamma hem extra poäng eller hur?
Henrik_B Medlem 20 Mars 2014 #24 Fick också den. Har bara 2 SAS flygningar bokade under perioden och det lär inte bli fler. Hade dock varit intressant annars.
Fick också den. Har bara 2 SAS flygningar bokade under perioden och det lär inte bli fler. Hade dock varit intressant annars.
Nystrom Medlem 20 Mars 2014 #27 Får tyvärr väldigt få erbjudanden pga allt för intensiv höghöjdsträning. Det enda man kan glädjas åt är den ibland väldigt generösa julkalendern. Har inkasserat julklappen för USA T/R i Plus......
Får tyvärr väldigt få erbjudanden pga allt för intensiv höghöjdsträning. Det enda man kan glädjas åt är den ibland väldigt generösa julkalendern. Har inkasserat julklappen för USA T/R i Plus......
D djacobsson Medlem 20 Mars 2014 #28 Misstänker att jag flyger för frekvent/har förmycket bokat för att de ska skicka till mig
Jacob Medlem 20 Mars 2014 #29 Inget här heller än så länge. Undrar om jag också flyger för mycket eller hur de resonerar?!