Senaste nytt

New EuroBonus Challenge, har ni också fått den?

Jag undrar också. Jag får bara mail från SAS ibland som säger, du behöver resa mer för att klara din challenge, men jag vet inte hur mycket mer. :)

Känns som det vore mycket bättre om man fick veta hur många det egentligen är kvar och om alla resor man gjort är giltiga för kampanjen.....men tyvärr verkar SK-IT ha mycket lång väg kvar till moderna it lösningar..... :(

Hmm, tror att jag är klar med min challenge nu, men jag antar att jag får vänta en månad på svaret.

Jag kommer att ha 21 segment under rätt tidsperiod efter den här helgen (och behöver 9 t/r), så det ska bli spännande att se, ja. Jag får återkomma när alla flighterna har trillat in på kontot.

Har du fått dina poäng nu? Återkom gärna då du fått dem!

Är i valet och kvalet hur jag skall göra med min challenge, har tre st t/r kvar men om man går på segment så har jag endast två legs kvar, dvs en t/r :S

Känns lite jobbigt att hinna med tre resor till då jag inte har några fler inplanerade under perioden just nu.

Tyvärr inte än. Jag kom ihåg fel och flög direkt en gång när jag hade för mig att det skulle vara via CPH, så det ska bara bli 20 segment, och naturligtvis så tar just 3 av dom extra lång tid. Alltså ligger jag på 17 nu, och kan varken bekräfta eller dementera...

är i samma sits som SK,
behöver 3 t/r ytterligare, så är ju klart intressant att veta om det är rena t/r eller segment som räknas...

Nu visar det äntligen 20 segment (och jag behöver som sagt 9 T/R). Inga extra poäng än i alla fall, men det kan ju förstås bara vara att det tar ett litet tag att gå igenom.

Nu visar det äntligen 20 segment (och jag behöver som sagt 9 T/R). Inga extra poäng än i alla fall, men det kan ju förstås bara vara att det tar ett litet tag att gå igenom.

Står följande:
Resultatet i Bonus Challenge får du 10 dagar efter att kampanjen är avslutad.

Och kampanjen pågår:

För att nå ditt mål på x antal t/r med SAS mellan 14 april – 30 juni 2014

Så, 10 juli?

Jo tack, jag kan läsa jag också.

Frågan var mer om vad Camorra har råkat ut för är ett väldigt specialfall eller om det är så att hur det funkar i praktiken inte har så mycket att göra med den exakta formuleringen av reglerna. (Det är ju rätt vanligt i SAS fall, menar jag...)

Jo tack, jag kan läsa jag också.

Frågan var mer om vad Camorra har råkat ut för är ett väldigt specialfall eller om det är så att hur det funkar i praktiken inte har så mycket att göra med den exakta formuleringen av reglerna. (Det är ju rätt vanligt i SAS fall, menar jag...)

Tämligen otydligt då du inte citerar. Det var inte meningen som ett nedvärderande inlägg...

Toppen