Fick hon 75% av det priset för det benet (och hur prissatte man det i så fall?) eller 75% av det totala biljettpriset (t/r)?
Jag får kolla med henne när hon kommer hem.
Fick hon 75% av det priset för det benet (och hur prissatte man det i så fall?) eller 75% av det totala biljettpriset (t/r)?
Tack för alla svar! Det verkar som att de försöker att uppgradera henne på hemvägen.
Det blev 75% av biljetten, men ingen uppdradering på återresan.
Om man inte blir uppgraderad på studs för flygbolagen säger så, så är det enbart ett sätt att bli av med dig. Man kan bli lovad mycket men om ingenting finns skriftligt och bekräftat så betyder det inget.
Härligt och kul att de verkar gett med sig utan massa argumentation! Men får man fråga hur mycket pengar det rör sig om?
Det där påminner inte så lite om @simon_says91 vs. Emirates...
Ja det är vadet här, Historia...... Tack vare min tråd här på BC fick dom en rätt hårt slag på affärsresenärernas intresse mot Emirates. Många valde att inte flyga med dom och fick till och med en väns hela företag att sluta flyga med bolaget.Det där påminner inte så lite om @simon_says91 vs. Emirates...
Yes! Går riktigt dåligt för Emirates från Arlanda.Ja det är vadet här, Historia...... Tack vare min tråd här på BC fick dom en rätt hårt slag på affärsresenärernas intresse mot Emirates. Många valde att inte flyga med dom och fick till och med en väns hela företag att sluta flyga med bolaget.