Simon, jag önskar dig en trevlig resa! Business hos Emirates är helt ok, men känslan med F är på en helt annan nivå. Hoppas bara att du inte får problem med de andra benen men underlaget för F torde vara bättre mot Australien och NZ. Avundas dig att komma till NZ. Har själv varit där 8 ggr, varav längsta period var två månader. Fantastiskt land som du kommer att njuta av!
Lars
Hej Simon,
Jag har försökt kontakta dig både den 23 december samt idag.
Såg att du varit i kontakt med våra agenter som arbetar på Contact Centre.
Gällande din resa den 1 januari så kan vi boka om dig till en annan avgång om du vill resa i Första Klass.
Om du däremot väljer att resa i business så utgår det kompensation för nedgradering som kommer att ges på flygplatsen.
Skulle du vilja boka om så föreslår jag att du mailar det alternativet genom att svara på det här mailet.
Men om du vill behålla det datum du var bokad på men resa i business så föreslår jag att du besöker vår biljettdisk på Arlanda samma dag som avresa.
Om ändringen sker mer än 48h innan avresa och vi har en möjlighet att boka om så utgår kompensation i form av återbetalning av mellanskillnaden mellan Första och Businessklass.
Har du några funderingar så är du välkommen att kontakta oss via e-post.
Vill också passa på att önska dig ett fint avslut på 2013 och ett gott nytt år!
Med vänliga hälsningar
Christoffer Friman
Customer Sales & Service Agent | Sweden
Ring Expressen och gråt ut Simon, EK gör säkert en pudel ( detta inlägg skall försöka vara ett skämt)Fick detta för 15 min sen. Har inte fått något mail eller telefonsamtal från dem den 23 så....
Ring Expressen och gråt ut Simon, EK gör säkert en pudel ( detta inlägg skall försöka vara ett skämt)
Jo de kommer bli en lång o otroligt häftig resa. Har satt upp en plan på hur dokumentering ska ske och kommer starta en ny tråd. Liverapport, delreserapport o massa bilder. Fortsättning följer.....