Senaste nytt

Namnfel på biljett (TK)

Skulle behöva lite hjälp.

Jag reserverade biljetter till mig å min sambo med Turkish med hjälp av ”Hold the price”. Nu ser jag att båda mellannamnen på oss står ihop med förnamnen. Jag är 100 på att jag skrev dem separat dock.

Någon som varit med om liknande på TK å att det typ bara är visningsfel?

Attachments

• IMG_9204.png
    IMG_9204.png
    324,9 KB · Visningar: 167
Så var de för oss när jag åkte med dem i början av året. Förnamnen ihopskrivna i all kommunikation från Turkish. Hade även bokat biljett till andra där de var samma sak. Nu var de bonusresa så stod rätt på SAS kvittot men som sagt inte från Turkish så verkar ju vara något de kan göra.

Så var de för oss när jag åkte med dem i början av året. Förnamnen ihopskrivna i all kommunikation från Turkish. Hade även bokat biljett till andra där de var samma sak. Nu var de bonusresa så stod rätt på SAS kvittot men som sagt inte från Turkish så verkar ju vara något de kan göra.
Så då bör det inte vara nått problem då. Tackar!

Även varit så för mig med TK, alla mina tre förnamn stod ihop trots att jag med 100% säkerhet skrev de isär. Inga problem att åka på biljetten.

Hade samma med United förra året på en inrikesresa i USA. Ringde och dubbelkollade med deras kundtjänst som svarade att det var fullt normalt och att det var bokningssystemet som tog bort mellanslagen för de.

Toppen