Chrome på iOS funkar nu igen också... och helt magiskt verkar sajten kunna hitta sina cookies igen?
Iaf för mig började ett antal läsare fungera igen (inkl chrome, firefox på android)
Samma här (safari på iPhone).... och helt magiskt verkar sajten kunna hitta sina cookies igen?
Iaf för mig började ett antal läsare fungera igen (inkl chrome, firefox på android)
Och nu är det samma problem igen på chrome i iOSChrome på iOS funkar nu igen också
Nu upplever jag inte själv några problem länge men visst har det varit tyst sen januari när det snackades om en massa som skulle förbättras. @Alex Soc har ni övergivit forumet igen?Ja, samma probelm tillbaka för mig också, från omkring fredag (".. ska bara deplyoa det där, så håller vi helg sen!")
Lite frustrerande att behöva lägga tid på att testa sig fram för att kunna bidra till sajten. Man undrar om inte ägarna märker att sajtens aktivitet går ner när de effektivt blockerar massor av avktiva användare från att både läsa och posta nytt.
Det här kunde jag posta från Firefox på desktop efter att jag hade stängt av spårningsskyddet. Skyddet listade två sajter som blockades, den ena något bat.bing den andra en google-ads-site. Oklart för mig om orsak-verkan här, kanke rent slumpmässigt när sajten stannar på felet "cookies inte aktiverade" felet.
Nu upplever jag inte själv några problem länge men visst har det varit tyst sen januari när det snackades om en massa som skulle förbättras. @Alex Soc har ni övergivit forumet igen?