Senaste nytt

Nån som har erfarenhet av flyl4l.com?

Ok fan va nice! Jag läste tråden om US miles men alla resor som lades upp var från USA. Måste man utgå från USA? Jag bor ju i stockholm.

Det går också att börja din resa från Stockholm.

Du kan flyga ifrån varfri flygplats där Star Alliance flyger. Dock Nordkorea och Kuba är undantagna för då amerikanska flygbolag får inte sälja(eller med bonuspoäng) flygbiljett som är från/till de länderna.

Hur kan det komma sig att det generellt är så få C- och F-awards tillgängliga hos flygbolagen - medan det hos Cheap Business Class Flights | Discount Business Class | Luxury 4 Less verkar gå att köpa just dessa awardplatser med ca 70% rabatt. (Jag har fått offert på F-resor för 2 personer till såväl NYC/SFO/LAX/SYD.)

Om du får offerter på F-resor så är det knappast med SAS i och med att de inte erbjuder resor i F.
Denna tråd är för just SAS tillgång.

I övrigt verkar det vara en bra sida att känna till :)
Vilka bokningsklasser de bokar i har jag dock ingen aning om.

Hur kan det komma sig att det generellt är så få C- och F-awards tillgängliga hos flygbolagen - medan det hos Cheap Business Class Flights | Discount Business Class | Luxury 4 Less verkar gå att köpa just dessa awardplatser med ca 70% rabatt. (Jag har fått offert på F-resor för 2 personer till såväl NYC/SFO/LAX/SYD.)

Kan du ge förslag på offert, samt listpriser?

Vilka bokningsklasser de bokar i har jag dock ingen aning om.

I och O för business och first normalt sett? Det är väl bonusbilljetter inköpta med miles? Eller har jag missuppfattat deras affärsidé?

Toppen