Senaste nytt

Några resor mot Silver och Guld

Men vänta nu - vi kom ju fram till att du ska duscha på LHR och komma direkt till T2 när du landar!

:rolleyes: Det är en jättebra idé men jag har ju en väska med alla dykgrejor osv med mig, bara smutsiga kallingar och en dotter med kompis som skall med samma kärra.. Så, därför blir det som det blir... Syns på T2..

Jag trodde du var rutinerad resenär...

Det finns ju effektförvaring på ARN och dottern kan ta med sig en väska med rena prylar till dig. Sluta med dåliga ursäkter nu.. ;)

Vänner,

Då säger vi godmorgon från Curacao och den sista morgonen innan ramp down (eller är det upp?) på South Beach. Vi har massor att skriva om, men gårdagen gick ohört snabbt och var så ohört trevligt då vi seglade till Klein Curacao (segla och segla, vi var på Booze Cruise helt enkelt, och Beer O'Clock var 11:30). Åkte 06:30 och var hemma 00:15 efter en lång, men fantastisk dag där vi träffade ännu flera trevliga och roliga männiksor. Så vi hann inte med att skriva allt som vi (trodde) vi skulle hinna med i går.

Men några bilder från vad vi lämnar idag på Hilton Curacao samt två glada pojkar på Happy Hour i Willemstad i går:

IMG_0742.jpg

IMG_0774.jpg

IMG_0776.jpg

IMG_0780.jpg

Var har ni gjort!? Sembl börjar se sliten ut! Har ni supit med honom i skift eller?

Hallå eller! i skift?.. Han har supit i 3 skift per dag i 10 dagar! Såg inte alls trött ut när jag lämnade honom med sällskapet som bestod av bland annat av en Moet & Chandon precis runt midnatt. Killen har säkert gymmat på morgonen, jag var helt slut.

Det måste vara en optisk illustration du ser Agehall, Sembl är Duracellkaninen, vår egen Energizer Bunny

Jag är absolut inte sliten, har bara rakat av mig semester skägget då min dykmask läcker och när solen ligger på ser jag lite sliten ut. Min önskan att bli en riktig Hipster är nu grusad och jag måste slänga alla mina rutiga skjortor och mina glasögon utan glas nu.

Du har dessutom rätt senator, var på gymmet och kom precis upp på rummet igen. Frukost om 10min

En bild eller två från gårdagen. Filmklipp på mina backflips efter xx öl kommer senare.

Attachments

• 20130807_122404.jpg
    20130807_122404.jpg
    206,2 KB · Visningar: 565
  • 20130807_123807.jpg
    20130807_123807.jpg
    207,2 KB · Visningar: 581
Vad är en bal på slottet när man istället kan jobba i Tysklands Paris (Düsseldorf) och sedan få flyga SAS Go hem ikväll! :)
Har inte alls abstinens efter sol, värme, trevligt sällskap och att flyga BA Business class/club europe med massa champagne...

Tur att det snart inte är så långt kvar på eran resa killar, så jag kan sluta vara avundsjuk hela tiden. :)
Have fun in MIA!

Toppen