SwedishTraveller
Medlem
Hej!
I all hast så glömde jag tyvärr min kostym på anslutningsflyget Arlanda. Jag har pratat med hittegodsavdelningen på Arlanda som har lokaliserat den. Är det någon vänlig själ som ska till Visby idag som skulle kunna tänka sig att ta med den på flyget? Swishar mer än gärna för besväret.
Tack på förhand!
I all hast så glömde jag tyvärr min kostym på anslutningsflyget Arlanda. Jag har pratat med hittegodsavdelningen på Arlanda som har lokaliserat den. Är det någon vänlig själ som ska till Visby idag som skulle kunna tänka sig att ta med den på flyget? Swishar mer än gärna för besväret.
Tack på förhand!