Senaste nytt

Någon som ska på Öl och Whiskymässan vecka 40?

LinuxSam

Medlem
Hej!

Brukar åka på Öl och Whiskymässan på Nacka Strand varje år. Normalt brukar jag dra med mig Rob74 men han har förhinder i år. Att gå på mässan själv känns lite halvsegt så jag tänkte hör efter om det är någon eller några här på forumet som har planer att gå på mässan 3:e och/eller 4:e oktober och kan tänka sig en extra "ölbroder" i släptåg. :)

/LinuxSam
 
Hej!

Brukar åka på Öl och Whiskymässan på Nacka Strand varje år. Normalt brukar jag dra med mig Rob74 men han har förhinder i år. Att gå på mässan själv känns lite halvsegt så jag tänkte hör efter om det är någon eller några här på forumet som har planer att gå på mässan 3:e och/eller 4:e oktober och kan tänka sig en extra "ölbroder" i släptåg. :)

/LinuxSam
Jag var där igår. Vart massa öl. Kanske nästa helg också. Skriver isåfall! :)
 

LinuxSam

Medlem
Jaha, då är man incheckad på hotellet. Dagen började lite si så där... flyget från Stockholm till Kiruna (det som jag skulle åka ner med) hade inte lyft från Stockholm när jag kom till flygplatsen... Var tydligen tekniskt fel på flygplanet (B737) de bytte till ett annat likadant men fick samma fel på det. till slut byttes till en A320 Neo som lyfte från ARN vid 15:07. Landade i Kiruna 16:29. Vi lyfte 17:11. Landade på ARN 18:33. Eftersom jag skulle landat 15:20 ser jag nu fram emot att få lite kompensation.

Om någon vill träffas kan ni väl skicka ett PM så svarar jag med mitt mobilnummer. Jag kommer att gå på mässan både torsdag och fredag. Stannar för övrigt i Stockholm fram till måndag lunch så kan även träffas någon annan stans.

/LinuxSam
 
Toppen