Senaste nytt

Någon som sett award platser med Singapore Airlines Manchester-Houston?

ELOS

Medlem
Är det någon på forum som lyckats identifiera award platser på sträckan Manchester-Houston?
Skulle vara ett bra alternativ för resa till Sydamerika att fortsätta med United Polaris från Houston.

Är det någon på forum som lyckats identifiera award platser på sträckan Manchester-Houston?
Skulle vara ett bra alternativ för resa till Sydamerika att fortsätta med United Polaris från Houston.
Med vilket bonusprograms poäng och i viken kabinklass?
Jag tror att det är inga problem att boka med Singapore Airlines KrisFlyer poäng.

Det går att boka Economy class award på den här linjen med Avianca LifeMiles poäng.
Screenshot20170515 05 LM.png

Nej det förstår jag och jag är ledsen om jag var ospecifik: i businessclass I och SAS Eurobonus så man kan utnyttja 2-4-1.

Nej det förstår jag och jag är ledsen om jag var ospecifik: i businessclass I och SAS Eurobonus så man kan utnyttja 2-4-1.
Singapore-Manchester-Houston flygs med Singapore Airlines A350.
Ingen har rapporterat att någon har kunnat att boka Business class award på Singapore Airlines Airbus A350 med SAS EuroBonus poäng än, därför misstänker jag att det inte går.

Som vanligt ett stort tack för Dina klara svar:) Jag tänkte att detta är en linje som knappast kan ha så hög beläggning och därmed möjliggöra premium award i motsats till många andra SQ linjer.

Toppen