Senaste nytt

Någon som lyckats med statusmatchning till Elite Hotels Gästprogram?

trekker

Medlem
Trots 9 nätters bokning och att jag lovade att boka om 5 nätter från Nordic C till Elite så blev det bara silver. Anledningen att jag ville byta var att Nordic C inte hade familjerum, detta är dock fixat nu så bokningen med Elite har nu cancellerats.
 

Jönsson

Medlem
På Elite vill de ha skandinavisk bokningshistorik som motsvarar den nivå du vill matcha till. Det svaret fick jag i alla fall en gång när jag undrade vad kraven var för matchning.
 

trekker

Medlem
De flesta hotellprogram brukar vara kinkiga med en andra matchning har jag hört. Det resoneras säkert så att man har redan visat att man inte ämnar behålla den matchade statusen.
Det har du nog rätt i, men nog skulle jag varit mer sugen på att knipa en statuskund från ett annat bolag om jag haft chansen - speciellt om kunden haft 9 nätter redan bokade.....
 

intuition

Medlem
På Elite vill de ha skandinavisk bokningshistorik som motsvarar den nivå du vill matcha till. Det svaret fick jag i alla fall en gång när jag undrade vad kraven var för matchning.
Jag fick nu till svar att de gärna matchar upp till svart nivå, men mot kvalificerande nätter i Sverige. Och att de vill se resmönster innan de berättar vilken nivå de är villiga att matcha mot.
 

Sebastian.k

Medlem
Bumpar upp tråden!

Har konstaterat att bästa hotellet i Eskilstuna är Elite hotell.

Besöker parken zoo varje år med våra 2 små prinsessor, så det är mycket intressant att höra om det är möjligt att Status matcha på Elite hotell?

Någon som lyckats?
Hur?
Vad kräver dom?
Kreditkort program?

har läst på elite’s hemsida om medlemsförmåner.
Mailat membership/Reward Elite.
Får inget riktigt svar.

Tacksam för tips och råd!
 
Bumpar upp tråden!

Har konstaterat att bästa hotellet i Eskilstuna är Elite hotell.

Besöker parken zoo varje år med våra 2 små prinsessor, så det är mycket intressant att höra om det är möjligt att Status matcha på Elite hotell?

Någon som lyckats?
Hur?
Vad kräver dom?
Kreditkort program?

har läst på elite’s hemsida om medlemsförmåner.
Mailat membership/Reward Elite.
Får inget riktigt svar.

Tacksam för tips och råd!


Jag har matchat mitt Nordic Choice Platinum mot Elite Gold nu i somras.
De är relativt njugga med matchningar och jag tyckte nog att de kunde matchat lite bättre iom att jag är NC Platinum med god marginal samt Diamant på Elites samarbetspartner SAS osv.
 
Toppen