Senaste nytt

Någon som lyckats med statusmatchning till Elite Hotels Gästprogram?

jerixon

Medlem
Matchade till mig ett svart kort idag mot mitt Best Western Diamond jag med då jag bokade några nätter på Elite i Stockholm under deras medlemsrea för några veckor sedan.
Tack för tipset!
 

rob74

Medlem
Ok, gör ett försök jag med nu.
Kan bli lite Elite framöver ser jag.
Skickade bild på CCC, BW Diamond och Hilton Diamond. :)
 

Lindberg

Medlem
Matchade i förra veckan mitt CCG mot Svart. Var tvungen att uppvisa en bokning för att de skulle matcha mig.
 
Skickade nyss in för statusmatch till Elite mot mitt EBD, fick till svar att de lägger in endast till 2016 års utgång fast mitt diamond är till 05-17. För att behålla efter det måste jag ha tillräckligt med kval-nätter. Har ni fått lika kort matchning och med dylika krav? Känns inte så lockande att bara bli matchad i 8 månader...
 

mha321

Medlem
Skickade nyss in för statusmatch till Elite mot mitt EBD, fick till svar att de lägger in endast till 2016 års utgång fast mitt diamond är till 05-17. För att behålla efter det måste jag ha tillräckligt med kval-nätter. Har ni fått lika kort matchning och med dylika krav? Känns inte så lockande att bara bli matchad i 8 månader...
Det låter helt normalt tycker jag. Elite har ju status baserat på kalenderår, och inte något annat. Det är säkert omöjligt att lägga in "12 månader", och isåfall hade det istället blivit 20 månader = nästan två år. (nu matchade jag själv i slutet på januari när jag senast gjorde det och fick då till dec året efter, plus en grace period på ett par veckor för att det tog tid för dem att uppdatera systemen)

En statusmatch är något man får gratis. 8 månader är fortfarande väldigt mycket mer än 0.
 

Rebel

Medlem
Skickade nyss in för statusmatch till Elite mot mitt EBD, fick till svar att de lägger in endast till 2016 års utgång fast mitt diamond är till 05-17. För att behålla efter det måste jag ha tillräckligt med kval-nätter. Har ni fått lika kort matchning och med dylika krav? Känns inte så lockande att bara bli matchad i 8 månader...


Jag fick också för 2016
Match i Feb så jag fick 10 månader.
 
Toppen