Senaste nytt

Någon som bott på Radisson i Chicago?

OliT

Medlem
Då måste frukosten vara försämrad. När jag bodde där för ett år sedan fanns det frukt och yoghurt, och även lite skinka och ost till mackorna.

Yoghurt och bär, liksom ett par olika sorters fingor, bagels, gröt och lite rostbröd fanns det i alla fall när jag var där för någon månad sedan. Som sagt också kokta ägg, men i övrigt ganska mycket kolhydrater och ganska lite protein :)
 

Bryant

Medlem
Då måste frukosten vara försämrad. När jag bodde där för ett år sedan fanns det frukt och yoghurt, och även lite skinka och ost till mackorna.

Jag slarvade. Det finns yoghurt, ägg, frukt och ostar som är skurna i stora bitar.

Det finns ingen skinka eller påläggsost :(.
 

erhel

Medlem
Jag slarvade. Det finns yoghurt, ägg, frukt och ostar som är skurna i stora bitar.

Det finns ingen skinka eller påläggsost :(.

Då förstår jag att du var lite missnöjd. Ett oskick det där med att tro att alla vill äta dessert till frukost (jordnötssmör, sylt etc.)
 

Bryant

Medlem
Då förstår jag att du var lite missnöjd. Ett oskick det där med att tro att alla vill äta dessert till frukost (jordnötssmör, sylt etc.)

Utöver utbudet så är vi nöjda med kostnaden på 50$ för att få ett större rum och möjligheten att gå till loungen. Men om det är frukosten som lockar så är Wildberry bättre och billigare än hotellfrullen. (Vill inte bara vara negativ)
 

Vaniljvodka

Medlem
Har tänkt boka Radisson i Chicago en helg i november. Just nu går två nätter på ca 4300:-. Idag har Club Carlson en sommardeal med upp till 40% rabatt. Nån som vet ifall det är troligt att den typen av deal kommer att dyka upp inför hösten/vintern också? Har inte varit Club Carlson-medlem så länge så jag har dålig koll på hur det brukar se ut.
 

Bryant

Medlem
Har tänkt boka Radisson i Chicago en helg i november. Just nu går två nätter på ca 4300:-. Idag har Club Carlson en sommardeal med upp till 40% rabatt. Nån som vet ifall det är troligt att den typen av deal kommer att dyka upp inför hösten/vintern också? Har inte varit Club Carlson-medlem så länge så jag har dålig koll på hur det brukar se ut.

Min erfarenhet är att Aqua sällan ingår när det är rabatterade priser. Är de med i sommardealen?
 

Vaniljvodka

Medlem
Nån som har koll på ifall standardrummen och business class-rummen har trägolv eller heltäckningsmatta? Verkar finnas bägge varianter men hemsidan förtäljer inte vilka rum som har vad.
 

Bryant

Medlem
Nån som har koll på ifall standardrummen och business class-rummen har trägolv eller heltäckningsmatta? Verkar finnas bägge varianter men hemsidan förtäljer inte vilka rum som har vad.

Jag har inte ett svar på din fråga, men de rum jag bott i har endast haft trägolv. (4-5 stays)

Standard och junior Suite. Vet ej om vi fått ett businessclass rum..
 
Toppen