Senaste nytt

Någon som åker från Paris (CDG) inom kort och kan hämta min mobil som finns upphittad i loungen?

PatrikSth

Medlem
Hej
Jag tappade ner min mobil mellan AC´n invid fönstret i SAS loungen...
Omöjlig att fiska upp och flyget hann gå.
Nu har de meddelat att den finns att hämta i loungen av mig eller någon i mitt ställe.
Är du en Stockholmare som flyger från CDG terminal 1 SAS loungen inom kort och kan tänka dig att ta med min mobil till Arlanda så möter jag upp dig där och ger dig skjuts hem i StorStockholm som tack för hjälpen.
070-2060477
Patrik

Kunde inte SAS personalen ta med den till Stockholm? Nu har ju sista planet gått, men den borde komma med flyget imorgon, så kan du hämta den på Arlanda.

Jag har ställt den frågan om de kan tänka sig att låta den gå med en flight till Sth.
Vi får se.
Frågan kvarstår alltså om någon passerar Loungen inom endera dagen.
Antagligen var det ödet som tyckte att jag behöver en Note 8...

Lars Cph, jag meddelar dig om jag antar ditt vänliga erbjudande eller om jag kan få hjälp av någon vänlig själ som tar den till Sth.

Jag flyger till Stockholm från CDG på lördag förmiddag, visserligen med Lufthansa men antar att det inte blir så stor omväg att besöka SAS loungen. Kan dock vara tight med tid beroende på hur min förmiddag går....

Jag flyger till Stockholm från CDG på lördag förmiddag, visserligen med Lufthansa men antar att det inte blir så stor omväg att besöka SAS loungen. Kan dock vara tight med tid beroende på hur min förmiddag går....

OK
Flyger du direktflyg CDG - ARN ?
I så fall hamnar du på en SAS kärra.
Annars blir det nog krångligt då du kommer att hamna i en annan satellit (6) än vad SAS går från (7) och de scannar boardingkorten vid säkerhetskontrollen vid varje satellit.

De ville absolut inte skicka mobilen så mitt hopp står till att någon av er läsare kan hjälpa mig.
De har skrivit att den ligger i förvar till någon hämtar upp den så vi får väl se.
Just det, se upp med detta utrymme mellan fönstret och ac anläggningen.
Tydligen har både pass och plånböcker hamnat där...
Knepig konstruktion.

Jag flyger inte direkt utan via FRA men har för mig att det inte var så trassligt att ta sig mellan loungerna när de renoverade SAS-loungen. Meddela om Du löser det innan annars kan jag göra ett försök på lördag om jag kommer ut till CDG i vettig tid.

Jag kom ut till CDG i vettig tid och begav mig till piren där SAS-loungen ligger men den otroligt trevliga och hjälpsamma franska personalen var inte riktigt med på noterna eftersom jag skulle flyga från grann-piren. Efter lite hanterande fick jag i alla fall tag på en överordna som var villig att hjälpa till men det gjorde ingen större skillnad.... Av någon anledning avgår inga SAS-flighter idag varför loungen var stängd så det sprack i alla fall :-( Hoppas att det löser sig i alla fall med hjälp av någon annan BC-kompis :)

Toppen