Senaste nytt

Någon som är sugen på en inofficiell BC-träff i Luleå innan sommaren?

Japp! 1-3/6 är jag på jobbresa till Luleå. Konferensen börjar på tisdagen, så måndag är jag fri för att ses.
Efter Luleå blir det en snabb vända hem och packa om för Aberdeen 4-8/6... Då ska det drickas öl på Brewdog!

hmmm, vore himla kul, ska se om jag kan frigöra den första. Är i stan men har lite andra saker planerade, återkommer. Vilken tid hade ni tänkt er?

Jag "landar" med tåget från Kiruna vid 18:16. Efter incheckning på nya Best Western Savoy så är jag redo!

Det där ska läsas att han ska enligt tidtabellen vara framme då. Att tåget ät i tid eller ej vet vi inte .
Är du bitter på tågets funktionalitet nu, eller?
Såg att du hade lite trubbel...

(Kan ju tillägga att jag tänkte skriva till förbehållet: "om det statliga järnvägskompaniet så vill och önskar", men glömde bort det. )

Är du bitter på tågets funktionalitet nu, eller?

Jag är nöjd om tåget är för senat och man får ersättning samt mat. Synd bara att man inte får 100% åter numera för förut kunde man ju åka typ 10 gånger nattåg till och från norrland och betala för 2 :)

Nu bokat GOT-LLA-ARN-GOT, så jag kommer på båda träffarna (om det är en träff bekräftad den 12:e i Luleå alltså...). :)
Då är vi ju två iallafall den 12:e så då ser vi den som bekräftad :) Sen får vi se hur många som hakar på!

Nu bokat GOT-LLA-ARN-GOT, så jag kommer på båda träffarna (om det är en träff bekräftad den 12:e i Luleå alltså...). :)
När anländer du på LLA så vi kan bestämma tid? Behöver du föresten hämtning på Kallax? Ingår i BC-förmånerna på LLA :)

När anländer du på LLA så vi kan bestämma tid? Behöver du föresten hämtning på Kallax? Ingår i BC-förmånerna på LLA :)
Landar inte förrän 19:25, så ni andra kanske redan har dragit igång då. Vi kan väl se hur många som anländer ungefär samma tid och sedan lösa transport på något smidigt sätt. @GOTATH får t.ex. se till att boka...

Toppen