Senaste nytt

Nå bra Hilton hotell enkelt från flygplatsen

Skulle vilja ha tips på bra Hilton hotell som man enkelt når från flygplatsen med allmänna kommunikationer (flygplats tåget, T-bana, ...). Som exempel Hilton Kuala Lumpur där man tar tåget från flygplatsen till stan och sedan går 5 min. Jag menar alltså inte flygplatshotell. Helst förslag i Europa och Sydostasien. Tack på förhand.

Skulle vilja ha tips på bra Hilton hotell som man enkelt når från flygplatsen med allmänna kommunikationer (flygplats tåget, T-bana, ...). Som exempel Hilton Kuala Lumpur där man tar tåget från flygplatsen till stan och sedan går 5 min. Jag menar alltså inte flygplatshotell. Helst förslag i Europa och Sydostasien. Tack på förhand.

Hilton Vienna Park, rakt över gatan från station Wien Mitte.

Hilton Prag (old town), ligger 200m från metron, kräver ett byte till linjen mot flyget dock och förmodligen fortfarande en kort resa med buss sista biten till flygplatsen, inget jag stör mig på dock.
Har inte bott där själv men i området, sägs vara ett bra Hilton.

Hilton Helsinki Strand? Pendeltåg går rakt under flygplantsen och tar dig till centralstation, därifrån metro två stopp till Hagnäs Torg och sedan 300m promenad. Tar tyvärr 50 minuter pga att lokalpolitik trumfar smidig transport till flygplatsen, men...

Toppen