Senaste nytt

När släpps SAS awardbiljetter?

El0

Medlem
Nu verkar SAS ha släppt fram till 330 dagar. Jag ska uppdatera awardhacks.

Edit: Man har släppt ekonomi fram till +360 eller så. Helt "öppet mål" på business till Tokyo i november. BC-träff i Shinjuku någon?

Bokat HND 11-15 nov !
Tyvärr finns inte ARN-CPH / CPH-ARN pga "vi har paniknollat köpenhamn" enligt agenten jag pratade med :) Får lägga på det sen.
 
Last edited:
Nu verkar SAS ha släppt fram till 330 dagar. Jag ska uppdatera awardhacks.

Edit: Man har släppt ekonomi fram till +360 eller så. Helt "öppet mål" på business till Tokyo i november. BC-träff i Shinjuku någon?
Tack för din fina tjänst ! Fick ett mail på min alert och kunde snabbt gå in och boka in föräldrarna till LAX i business :) Tyvärr skrev jag W istället för V i mammas namn, hon stavas på det ena sättet överallt förutom passet, men med ett snabbt samtal till support blev jag lovad att dom skulle fixa de
 

Canadien

Medlem
Tack för din fina tjänst ! Fick ett mail på min alert och kunde snabbt gå in och boka in föräldrarna till LAX i business :) Tyvärr skrev jag W istället för V i mammas namn, hon stavas på det ena sättet överallt förutom passet, men med ett snabbt samtal till support blev jag lovad att dom skulle fixa de

Är inga problem att resa om det diffar en bokstav, men kan de fixa till det så är det ju enklast så.
 

Maja

Medlem
Körde också en boka först, tänk sen, så eventuellt blir det ett höstlov i Tokyo med dottern. Att jag själv har ombokat min First First till just Tokyo och kommer hem därifrån ca 1 vecka tidigare må så vara. :rolleyes::oops: Anslutningar GOT-CPH får vi lösa sen till höstlovsresan och likaså någon extra semesterdag också, men det ordnar sig på något sätt.
 
Last edited:
Har nog lite is i magen när de förlängde vouchern till mars månad.

Japan värnar om sin befolkning och kommer garanterat ha krav på intyg vad gäller vaccin.

Även USA kommer förmodligen ha krav på vaccinationsintyg och med den ganska färska informationen att EU verkar dissa US och UK vaccin framöver så finns det nog risk för vaccinbrist och ingenting man förmodligen bara kan ta sådär genom att springa in på en vårdcentral i oktober och jag vill inte vara bland de första att ta vaccin.

Det var lockande att boka men efter att ha tänkt över situationen kändes det bättre att ha is i magen och avvakta mer information hur det blir med vaccin och intyg för resande utanför EU.
 
Toppen