Skulle stått 330, men bekräftat tack! Rätt gott om platser på ARN-LAX, ska testa mig fram om det är 00:00 som platserna släpps.Rob_flyer skrev:Tror det faktiskt är 330. 3:e mars 2017 finns det plats ARN-LAXKlicka för att utvidga...
Skulle stått 330, men bekräftat tack! Rätt gott om platser på ARN-LAX, ska testa mig fram om det är 00:00 som platserna släpps.Rob_flyer skrev:Tror det faktiskt är 330. 3:e mars 2017 finns det plats ARN-LAXKlicka för att utvidga...
spritfet skrev:Skulle stått 330, men bekräftat tack! Rätt gott om platser på ARN-LAX, ska testa mig fram om det är 00:00 som platserna släpps.Klicka för att utvidga...
Pratar du om awardbiljetter eller revenue biljetter? GDS brukar inte att visa tillgänglighet av awardplater annars.toer00 skrev:Jag vet GDS erna uppdateras typ 00:00, har flera gånger knipit BKK biljetter typ avresa 21-22/12, de brukar gå åt som "smör" annars...Klicka för att utvidga...
Vad betyder GDS?Dr. Miles skrev:Pratar du om awardbiljetter eller revenue biljetter? GDS brukar inte att visa tillgänglighet av awardplater annars.Klicka för att utvidga...
Global Distribution System (GDS), ett centralt bokningssystem.Agö skrev:Vad betyder GDS?Klicka för att utvidga...
Tack. Tänk alltid på förkortningar //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.pngDr. Miles skrev:Global Distribution System (GDS), ett centralt bokningssystem.Det finns olika leverantörer. Bl a Amadeus, Sabre, Galileo osv.Klicka för att utvidga...
Insåg att jag aldrig svarade på denna, men kan bekräfta att SAS punktligt släpper awards 00:00toer00 skrev:Kolla och återrapporteraJag vet GDS erna uppdateras typ 00:00, har flera gånger knipit BKK biljetter typ avresa 21-22/12, de brukar gå åt som "smör" annars...Klicka för att utvidga...
Svensk tid eller gmt?spritfet skrev:Insåg att jag aldrig svarade på denna, men kan bekräfta att SAS punktligt släpper awards 00:00Klicka för att utvidga...
spritfet skrev:Insåg att jag aldrig svarade på denna, men kan bekräfta att SAS punktligt släpper awards 00:00Klicka för att utvidga...
Ring Odenresor och fråga //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.pngtoer00 skrev:Finns det awards på alla avgångar i alla klasser (om är ett fåtal)..?Klicka för att utvidga...
Vad är Pak och FB?toer00 skrev:jag får snällt pröjsa Z klass med Pak priser som FBKlicka för att utvidga...
toer00 skrev:och tyvärr så jag hittills inte kommit upp i de poängnivåer som krävs för award i C-klass logn-haul (bara GO inrikes/Europa) därav fråganMen ni som i tjänsten andv. SAS Business och i princip flyger till USA/Asien var och varannan vecka, jag antar att ni får så pass mycket poäng och därav vanan att jaga awards?...Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Vad är Pak och FB?Klicka för att utvidga...