Senaste nytt

När ska biljetterna beställas?

Du kan ju alltid välja Norwegian :D
*hehehe*
Nja. Det blir nog sas till slut ändå och se om OT kan bumpa oss. ;)
Norwegian bojkottar jag.
Anledningen, förutom att dom är det nya Ryanair, är att jag skulle för en gång skull flyga dom till HEL och och bokade en dyrare klass för att få fast track.
Kom bara till första kontrollen och det gick bra men sedan skickade dom in mig i vanliga säk och där var det förtifjorton charterturister som skulle iväg.
Tog sådan tid att jag givetvis missade flighten.
Tog nästa SAS för att komma iväg och därefter flyger jag inte Norwegian. ;)

Jag vill inte bråka och jag har ju inte alla fakta, men jag fattar inte... Först, varför protesterade du inte när du blivit hänvisad till vanlig security? Och sedan när du såg att du riskerar missa flyget, varför bad du inte folk i kön (eller en Norwegian-anställd) att släppa dig igenom kön? Det känns lite märkligt att en enda dåliga erfarenhet, som också kan tolkas som ditt fel, kan få dig att bojkotta ett bolag (det spelar nu ingen roll om det är Norwegian eller något annat bolag).

Jag vill inte bråka och jag har ju inte alla fakta, men jag fattar inte... Först, varför protesterade du inte när du blivit hänvisad till vanlig security? Och sedan när du såg att du riskerar missa flyget, varför bad du inte folk i kön (eller en Norwegian-anställd) att släppa dig igenom kön? Det känns lite märkligt att en enda dåliga erfarenhet, som också kan tolkas som ditt fel, kan få dig att bojkotta ett bolag (det spelar nu ingen roll om det är Norwegian eller något annat bolag).

Det är klart det var lite raljerande om bojkott. :)

I det här fallet blev jag så paff att bli hänvisad till vanliga säk att jag inte kom mig för att protestera.
Med det EBG jag har var jag så van att köra fast track säk.
Jag visste det var på håret att komma med men trodde det skulle gå. Slutade med att jag var vid gate 10 min innan avgång. Helt tomt och ingen personal så jag missade 06:40 flyget.
Ringde och bokade 07:05 med SAS istället och kom fram ngt försenad.

SAS har haft kampanjer till både Orlando och Miami sista åren. Kan säkert komma tillbaka också, är bara att chansa och avvakta. Eller att boka en avbokningsbar biljett nu, och sen vänta några månader för att se, kunde vara en möjlighet.

SAS har haft kampanjer till både Orlando och Miami sista åren. Kan säkert komma tillbaka också, är bara att chansa och avvakta. Eller att boka en avbokningsbar biljett nu, och sen vänta några månader för att se, kunde vara en möjlighet.

Mig veterligen har SAS aldrig flugit till dessa destinationer så jag vet inte hur de ska kunna ha haft kampanjer dit?

Kommer du ihåg hur du bokade då? Ringde till SAS, eller på annat sätt?

Online, via deras hemsida. Bara att välja Orlando som destination. Sen gäller det såklart att det finns ett kampanjpris för sträckan över Atlanten på aktuellt datum.

Skärmavbild 2015-11-09 kl. 21.58.45.png

De har även haft kampanjer till LA för nåt år sen, och till Singapore för några månader sen, även om det kan vara svårsmält.

Toppen