Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2016?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har väl både Premium och Elite så du får 3 vouchers? Sedan lär det gå att ha de nya kreditkorten samtidigt så du får ytterligare vouchers därifrån...

Happy spending...
Aha det var därför jag hade 3 vouchers i systemet i år men bara kan få 2 nästa år. Hade nämligen både Premium och Elite i början av året.

Jag hade runt 8000:- kvar för en vecka sedan så jag köpte några prylar på nätet den 28:e december. Köpet står däremot fortfarande som "reserverat" trots att prylarna dykt upp hos mig. Bör jag vara orolig för min voucher?

Jag hade runt 8000:- kvar för en vecka sedan så jag köpte några prylar på nätet den 28:e december. Köpet står däremot fortfarande som "reserverat" trots att prylarna dykt upp hos mig. Bör jag vara orolig för min voucher?
Nej... Vouchern var troligen triggad innan du gjorde sista köpen. Jag har alltid haft 10-20000kr kvar innan vouchern ligger i brevlådan. Ring Amex och kolla när den skickats. Meddela här sedan.

Så här med cirka en timma kvar av 2016 så kan jag nog konstatera att jag äntligen fått min första voucher! Men eftersom det är strul med min Amex-sida så kan jag inte se det. Har räknat fram och tillbaka, men det finns ändå en viss risk att jag går miste om den med några kronor...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen