aldrighemma
Medlem
På samma kort? Man kan väl inte få tre utan att ha premium + Elite samtidigt?Helt otroligt men jag ligger endast 2000:- från min tredje voucher, synd bara att man inte har tillräckligt med poäng.
/A
På samma kort? Man kan väl inte få tre utan att ha premium + Elite samtidigt?Helt otroligt men jag ligger endast 2000:- från min tredje voucher, synd bara att man inte har tillräckligt med poäng.
/A
Nej inte på samma kort jag hade ett Premiumkort fram till början av september då jag bytte till ett ElitePå samma kort? Man kan väl inte få tre utan att ha premium + Elite samtidigt?
Om du har sambo så kan du ju alltid värva den till ett premium och få till till sambos eb konto...Missat denna tråd. Fick första i januari och den andra i februari. Ligger precis under miljonen i spend nu så jäkligt synd att man inte får fler vouchers. Men man får ju poäng i alla fall...
Om du har sambo så kan du ju alltid värva den till ett premium och få till till sambos eb konto...
Kan ju samla ihop till 50k för att få en tr sas business för en
Bra jobbatTack. Hon har redan eget Elite och drar in sina två vouchers.![]()
Du har väl både Premium och Elite så du får 3 vouchers? Sedan lär det gå att ha de nya kreditkorten samtidigt så du får ytterligare vouchers därifrån...Missat denna tråd. Fick första i januari och den andra i februari. Ligger precis under miljonen i spend nu så jäkligt synd att man inte får fler vouchers. Men man får ju poäng i alla fall...
Kan man verkligen ha både det nya och det gamla elite kortet och få 4 vouchrar?Du har väl både Premium och Elite så du får 3 vouchers? Sedan lär det gå att ha de nya kreditkorten samtidigt så du får ytterligare vouchers därifrån...
Happy spending...