JohnnyWilde
Medlem
Inte helt säker på vad du menar men min årliga spend ligger betydligt högre än två vouchers så det behövs inte planeras alltför noga.När ni drar 150k/300k, planerar ni in den sista kronan eller kör ni bara på ?
Inte helt säker på vad du menar men min årliga spend ligger betydligt högre än två vouchers så det behövs inte planeras alltför noga.När ni drar 150k/300k, planerar ni in den sista kronan eller kör ni bara på ?
Min revisor har ännu inte tagit del av den här informationen så jag ber att få återkomma ärendet efter att hon idiotförklarat mig!
Det är korrekt!Så du menar att SKV's bankgiro inte är spärrat i Betalo?
Har läst att vissa ligger på 149 000 och väntar för att dra 150k. Tänkte om de är under en viss tidsram man måste boka eller så.Inte helt säker på vad du menar men min årliga spend ligger betydligt högre än två vouchers så det behövs inte planeras alltför noga.
Finns ingen anledning till det numera när vouchern gäller under innevarande kalenderår + nästa, det var annorlunda förut när vouchern gällde ett år från utfärdandedatum......Har läst att vissa ligger på 149 000 och väntar för att dra 150k. Tänkte om de är under en viss tidsram man måste boka eller så.
Det är korrekt!
Ja, även jag är nyfiken på det här nu.Darn, jag får mitt kort först under denna veckan och så sent som den 13/2 betalade jag in 116000 på skattekontot. Dubbel-darn. Men hur jag ska hantera det bokföringsmässigt (AB) är fortfarande lite oklart.
Ser inget konstigt med det egentligen. Den stora frågan är väl ifall firman ska stå för extraavgiften eller om du tar den privat. Annars är det ju bara ett privat utlägg som du tar upp på en reseräkning.Men hur jag ska hantera det bokföringsmässigt (AB) är fortfarande lite oklart.
Tänkte er för hur då? Spelar det någon roll om man handlar för extrakortet eller huvudkortet? Räknas inte båda in till de 150000 kronorna?Synd bara att vi inte tänkt oss för.
Frun tog kortet och jag tog extrakortet men vi samlade poängen via familjekonto till mig.
Tänkte er för hur då? Spelar det någon roll om man handlar för extrakortet eller huvudkortet? Räknas inte båda in till de 150000 kronorna?