Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2015?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man går över gränsen slutet av december och vouchern dateras januari 2016: gäller den då tom. 31 dec 2017?

Enligt brevets formulering så räknas det från det datum som brevet är daterat. Så det stämmer att det då blir 2016 o 2017.

• Gilla
Reactions: FCT
Och så var de min tur att nå gränsen, starkt jobbat med tanke på att jag skaffade kortet i juli =). Hela målet har varit att kunna åka hem till Chicago med min fru och två barn (2 och 1mån) gamla i vår. Har ungefär 100k poäng. Hur tror ni chanserna är för oss? Jag är väldigt ny med allt som heter poäng och eurobonus och kan nog få ovärderliga råd och rekommendationer från er proffs.

Fick kortet i januari men har i princip inte börjat använda det för i maj och fick vouchern förra veckan. Nu vet jag hur lätt det är att nå så räknar med 2st vouchers nästa år.

Och så var de min tur att nå gränsen, starkt jobbat med tanke på att jag skaffade kortet i juli =). Hela målet har varit att kunna åka hem till Chicago med min fru och två barn (2 och 1mån) gamla i vår. Har ungefär 100k poäng. Hur tror ni chanserna är för oss? Jag är väldigt ny med allt som heter poäng och eurobonus och kan nog få ovärderliga råd och rekommendationer från er proffs.
I ekonomi är det ganska lätt. I business blir det svårare, men inte omöjligt.

Nytt år innebär nu utmaning för flera av oss att nå till vouchern.

Är det någon som köpt presentkort på Coop med sitt Amex och vet vilken giltlighetstid presentkortet där har?

Det är ju en rejäl skjuts på vägen. Jag har ca 60.000 i kostnader per år hos Coop och behöver vouchern relativt snart för bokning av resa i Juni.

Erfarenheter någon?

Nytt år innebär nu utmaning för flera av oss att nå till vouchern.

Är det någon som köpt presentkort på Coop med sitt Amex och vet vilken giltlighetstid presentkortet där har?

Det är ju en rejäl skjuts på vägen. Jag har ca 60.000 i kostnader per år hos Coop och behöver vouchern relativt snart för bokning av resa i Juni.

Erfarenheter någon?
Jag har ingen koll på giltighetstiden, men handlar du på Coop är ju Medmera Mer överlägset, speciellt då du når upp i dubbleringen med din spend.

Jag vet, men jag är ute efter att komma upp i 150.000 kr med mitt Amex innan sommaren för att få vouchern och kunna boka en award. Poäng har jag för tillfället gott om.

Läste precis på coops hemsida att man kunde ladda korten med 5000 kr max. Undrar om med mera mer kortet tillåter poängintjäning på presentkorten eller om de är undantagna.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen