Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2015?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, är det Tallinn som gäller ännu? Är det svensktalande personal där? Och hur vet man numret dit?

Tror jag når min första 2for1 gräns om en månad så det mesta kanske ger sig då i utskicket från Amex.

Blimey!
Hadde jag hatt dette, så hadde jeg nådd grensen i slutten av januar! Og nr to til sommeren antaglig.....

Jag ligger på 130k nu så det är nära! Galet hur många som har så hög spending! Jag står och funderar på Elite kortet nu...
Med Elite hade du välan passerat 150k nu med tanke på att intjäningen är lite bättre eller snarast som "vanligt".. Jag går troligen tillbaka ner en nivå nästa år, valde bara Elite för dubbelstöten. Har inte någon eg nytta av conciergetjänsten, försöker verkligen att tänka på att den finns men mitt minne... Kommer alltid på det efter jag har fixat själv, å andra sidan så gillar jag ju att fixa själv.

Med Elite hade du välan passerat 150k nu med tanke på att intjäningen är lite bättre eller snarast som "vanligt".. Jag går troligen tillbaka ner en nivå nästa år, valde bara Elite för dubbelstöten. Har inte någon eg nytta av conciergetjänsten, försöker verkligen att tänka på att den finns men mitt minne... Kommer alltid på det efter jag har fixat själv, å andra sidan så gillar jag ju att fixa själv.

Intjäningen till 2-4-1 räknas inte i poäng utan spenderade kronor, således spelar det ingen roll om man har premium eller elit ur den aspekten. Att det genererar mer EB-poäng är ju en annan femma.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen