Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2020?

När når du gränsen?

• Januari

Votes: 5 2,6%
  • Februari

Votes: 6 3,1%
  • Mars

Votes: 10 5,2%
  • April

Votes: 17 8,8%
  • Maj

• Juni

Votes: 26 13,5%
  • Juli

• Augusti

Votes: 12 6,2%
  • September

Votes: 11 5,7%
  • Oktober

Votes: 13 6,7%
  • November

Votes: 16 8,3%
  • December

Votes: 20 10,4%
  • Inte alls

Votes: 18 9,3%
  • För fort

Votes: 5 2,6%

• Total voters
    193
Efter en Billhop-dragning den 25 maj triggades den första vouchern. Nu har man tre stycken, men ingenstans att resa. :(

Någon som vet hur lång tid det brukar ta från att man uppnått sin 150k spend tills man får sin voucher?

Det brukar gå ganska snabbt, typ en vecka har jag för mig. Men Tallin och SAS hemsida kan se vouchern direkt (eller kanske dagen efter), så man kan normalt sett boka en resa redan innan man får brevet i posten (som inte innehåller någon kod eller liknande, det är bara en information och inget annat).

Normalt sett alltså. Just nu är inte mycket normalt, och det är inte mycket man kan boka överhuvudtaget, men jag gissar att informationen om vouchern är oförändrad.

Det brukar gå ganska snabbt, typ en vecka har jag för mig. Men Tallin och SAS hemsida kan se vouchern direkt (eller kanske dagen efter), så man kan normalt sett boka en resa redan innan man får brevet i posten (som inte innehåller någon kod eller liknande, det är bara en information och inget annat).

Normalt sett alltså. Just nu är inte mycket normalt, och det är inte mycket man kan boka överhuvudtaget, men jag gissar att informationen om vouchern är oförändrad.

Hmm... Passerade 150k gränsen för 2 veckor sedan och har ännu inte sett någon voucher någonstans...

Hmm... Passerade 150k gränsen för 2 veckor sedan och har ännu inte sett någon voucher någonstans...

Det är bara en datapunkt, men jag får det till att jag passerade min senaste voucher den 22:e maj, och ser att brevet jag fick från Amex är daterad den 24:e maj. Sen vet jag inte hur lång tid det dröjde mellan att de skrev brevet och jag fick det, men jag tror inte det kan ha varit mycket senare än veckan efter.

Men som @Canadien skriver, logga in på SAS och sök efter bonusresor så ska du se om du har en voucher tillgänglig.

Toppen