Någon som vet hur lång tid det brukar ta från att man uppnått sin 150k spend tills man får sin voucher?
Kom upp i 150 i förrgår, ingen voucher igår, men idag gick det att använda den..Någon som vet hur lång tid det brukar ta från att man uppnått sin 150k spend tills man får sin voucher?
Det brukar gå ganska snabbt, typ en vecka har jag för mig. Men Tallin och SAS hemsida kan se vouchern direkt (eller kanske dagen efter), så man kan normalt sett boka en resa redan innan man får brevet i posten (som inte innehåller någon kod eller liknande, det är bara en information och inget annat).
Normalt sett alltså. Just nu är inte mycket normalt, och det är inte mycket man kan boka överhuvudtaget, men jag gissar att informationen om vouchern är oförändrad.
Loggat in på SAS och försökt boka en bonusresa? Bör synas där.Hmm... Passerade 150k gränsen för 2 veckor sedan och har ännu inte sett någon voucher någonstans...
Hmm... Passerade 150k gränsen för 2 veckor sedan och har ännu inte sett någon voucher någonstans...
...och ser att brevet jag fick från Amex...
Det dom gäller är det SAS eller Tallinn kan se i sina datorer. Om man fått brev eller inte samt om de syns eller ej på SAS hemsida är ytterst intermittent. Så ringa är det som gäller för att veta.Vad är det som gäller???