Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2019?

Börjat med Premium, bör kunna gå på Elite om 3 mån då Januari inte blev någon spend pga hemmakontor!

Stänger sen ner detta kort och kör endast SAS MC&Elite för tvekar på 450k spend om det inte luktar hantverkare i år.

8221AC9B-3912-4107-ACCB-6971ACCA4B6B.jpeg
 

kander

Medlem
Hade räknat med att komma upp i 2 vouchrar under året. Nu ser det ut som att den andra blir klar till helgen. Oups. Så nu får jag fundera på att växla från Elite till Premium på ett lite oplanerat sätt.
Kommer sitta i liknande båt då jag precis nått första och redan har 150k spend inplanerad inom närmsta månaden för andra också. Frågan är då... värva in (dig själv) till Premium och sedan säga upp Elite för resterande året (för att skaffa det igen nästa år), eller behålla Elite medans du tjänar in voucher nr 3 med premium, för att sedan gå tillbaka till spend på Elite mot andra halvan av året? Kan ju ev. bli ett par st. extra värvningsbonusar om man trixar runt lite och håller koll på månaderna...
 

Big Birger

Medlem
Jag kommer att säga upp mitt Elite, men om man har resor betalda med ett kort behöver man behålla kortet över resan för att försäkringen ska gälla. Bra att känna till. I mitt fall har jag inga resor betalda med det kortet.

Kommer inte att värva mig själv till Premium med min egna värvningslänk. Det vore att utmana ödet. :)
 

kander

Medlem
Jag kommer att säga upp mitt Elite, men om man har resor betalda med ett kort behöver man behålla kortet över resan för att försäkringen ska gälla. Bra att känna till. I mitt fall har jag inga resor betalda med det kortet.
Bra tips om försäkringen. Har en resa betald så man får invänta den i alla fall.
 
Jag kommer att säga upp mitt Elite, men om man har resor betalda med ett kort behöver man behålla kortet över resan för att försäkringen ska gälla. Bra att känna till. I mitt fall har jag inga resor betalda med det kortet.

Kommer inte att värva mig själv till Premium med min egna värvningslänk. Det vore att utmana ödet. :)
Jag gjorde det och det funkade men stressen och oron man fick leva med var inte värt det :p
 

Vojago

Medlem
Det här året var lite speciellt. Redan den 9/2 blev första vouchern klar och nu jobbar jag på andra!
 
Toppen