M
Monkey_Class
Guest
Bara för att det är fredag.Sätt spoiler på inlägget![]()
Åkte mellan PEK och ZRH en gång.
När jag kom till min 3 rad så satt det en tjej på andra sidan av tre raden så vi hade mittenplatsen fri.
Hon var en sådan där människa som bara sken av glädje - ni vet en sådan där aura så man kan inte göra annat än att bara bli glad. Hela hon log så min manliga neanderthalar gen slog givetvis på och det seriella programmet startade - ut med bröstet, in med magen, kisa med ögonen och en oktav lägre röst ( men va f-n sluta sade jag till mig själv - du är patetisk)
Nåväl! Efter presentation och lite small talk så var det dags för drink och hon tog en Mr Gin nd Tonic och jag följde efter. Efter den så tyckte vi att det kändes fånigt att vi satt med en tom stol emellan så hon flyttade närmare mig och vad det fick för påslag på den neanderthalska genen i kombo med medelålder får Ni gissa Er till
Vi snackade och snackade emellan mat och vin. Till slut så gjorde den kombon med nattflight sig påmind att kroppen ville sova. Hon somnade in och jag satt där och bara stirrade, för hon var inte bara vacker utan hon hade ett ganska juste dekolletage (Ja jag vet men jag är inte mer än mänsklig).
Ju djupare hon sov desto mer började hon luta sig mot mig och till slut hade hon sitt huvud lutande mot min axel och jag försökte lite fint att få henne att luta sig åt andra hållet men hon var så fridfull när hon sov plus att jag kände mig lite "faderlig" så försöken var ganska "lama".
Även jag somnade till slut för att efter ett tag vakna upp och upptäcka att hon nu låg med sitt huvud i mitt knä. Dessutom så hade hon ansikte vänt mot mig - rakt mot "apparatsidan". Nåväl! Jag slumrade till igen och hade en dröm om att jag knådade på ett bröst. Till saken hör att jag ville inte väcka henne och därmed behöll jag min högerarm i en konstig position.
Jag vaknade till för att upptäcka att jag inte bara drömde det utan jag hade lagt min vänstra hand på ena av hennes bröst. Av någon anledning så slog även hon upp ögonen för att upptäcka att hon låg i mitt knä med ansiktet mot "apparaten" .
Hon kastade sig upp åt höger och ställde sig i gången och jag åt vänster i gången och vi betedde oss som Neal och Del i den där scenen i Planes, Trains and automobiles där Del har sin hand mellan skinkorna på Neal, pratandes om bara nonsens medan vi liksom skakade av oss vad vi upptäckte.
Hon stod på andra sidan pratandes och jag på andra sidan pratandes men iom min konstiga armställning för den högra armen så hade den somnat big time, inklusive axeln, så det hela hängde snett så jag så ut som Quasimodo.
Det hela var ganska lustigt - vi har skrattat många gånger åt det hela.
Vi är sambos numera sedan ett antal år