Senaste nytt

När kommer nivåpoäng från Amex Elite?

Har heller inte fått några nivåpoäng för juni ännu.

Tidigare har det varit två-tre dagar mellan bonus- och nivåpoäng:
26 maj bonuspoäng
31 maj nivåpoäng
28 april bonuspoäng
30 april nivåpoäng

nu dock bara:
30 juni bonuspoäng

AMEX-chatten hävdar tvärsäkert att allt står rätt till och att jag får mina nivåpoäng i slutet av juli, "som vanligt".
Varför föregående två månader sett ut som dom gjort kunde han inte svara på, samt att om något inte står rätt till så är det SAS' fel.
Precis så för mig också, nivåpoängen ett par dagar efter bonuspoängen. Nu har jag fått bonuspoäng för juni men inga nivåpoäng. Har inte kontaktat AMEX, utgår från att det blir löst.

Oavsett när man fått sina bonuspoäng så ska nivåpoängen komma den sista i månaden som följer på när autosweep gjorts. Personligen får jag vänta nästan en månad, då autosweep sker någon av de första dagarna varje månad.

Har heller inte fått några nivåpoäng för juni ännu.

Tidigare har det varit två-tre dagar mellan bonus- och nivåpoäng:
26 maj bonuspoäng
31 maj nivåpoäng
28 april bonuspoäng
30 april nivåpoäng

nu dock bara:
30 juni bonuspoäng

AMEX-chatten hävdar tvärsäkert att allt står rätt till och att jag får mina nivåpoäng i slutet av juli, "som vanligt".
Varför föregående två månader sett ut som dom gjort kunde han inte svara på, samt att om något inte står rätt till så är det SAS' fel.
Ditt problem är nog att bonuspoäng kom den sista i månaden, dvs samma dag som nivå ska komma och nivå är baserat på antal bonuspoäng.

Någon mer som endast fått nivåpoäng en gång?.. Därtill knepigt då jag inte kan se den transaktionen i "flödet". SAS passar bollen till Amex, och Amex passar tillbaka till SAS.

Toppen