Senaste nytt

När kommer eurobonus-poängen från kreditkorten?

011430121

Medlem
Får ta och göra det jag också, dock har jag tappat bort det ena boardingkortet för hemresan. Någon som vet hur jag får tag i de uppgifterna i efterhand? Checkmytrip gav inget...
Om det är bokningsreferensen och bokningsklass du saknar, jag ringde till kreditkortsföretaget i mitt fall Diners och fick ut biljettnumret, med det nummret kunde SAS få fram alla uppgifterna.
 

WongHauw

Medlem
IMG_7788.PNG


Hoppas att poängen trillar på kontot redan före den 10:e så kan jag och min fästmö boka bröllopsresan i Plus :)
 

Homer

Medlem
De som står under 'Denna månad' får du innan den 10:e _nästa_ månad.

Nja, om alla konton visar samma som mitt så har det ännu inte skett någon nollställning efter juni
och poängsumman som visas är för juni och juli.
Sker kanske samtidigt som det skapas ett kontoutdrag.
 

SK

Medlem
Nja, om alla konton visar samma som mitt så har det ännu inte skett någon nollställning efter juni
och poängsumman som visas är för juni och juli.
Sker kanske samtidigt som det skapas ett kontoutdrag.

För mig blev det nollat i början av juni, dock har inga poäng dykt upp men de kommer väl om ett par dagar. Poängen jag ser som denna månad är endast juni, dvs de som tjänats denna månad.
 

Homer

Medlem
För mig blev det nollat i början av juni, dock har inga poäng dykt upp men de kommer väl om ett par dagar. Poängen jag ser som denna månad är endast juni, dvs de som tjänats denna månad.

det är juli nu

igår uppdaterades summan och det lades till poäng för inköp jag gjort i lördags, dvs. 1:a juli.
 
Toppen