Senaste nytt

När får man sitt Executive Club kort

Tycker att fler flygbolag bör avskaffa kort på lägsta nivåerna. Dels kostar det en massa pengar för dem att skicka ut korten och dessutom fyller de inget syfte. Likaså kommer en sällanresenär knappast att behöva visa upp sitt kort någon gång. 90% av befolkningen har smartphones, så kanske bättre att erbjuda elektroniska kort i Passbook då kortnumret är det enda man är ute efter.
Ja det är liksom kortnumret jag är ute efter (eftersom jag inte är status en). Man kan förstås skriva in det i telefonen, men jag gillar att ha ett kort för då vet man var man har det.

Vet inte om det är f.d. Kungliga Postverkets fel, eller BA? Jag fick mitt Gold Card 2½ månad efter att min BAEC-sida draperats i guld. Nu har jag ett annat OWE-kort ändå, så behövde inte sakna lounge access

Vet inte om det är f.d. Kungliga Postverkets fel, eller BA? Jag fick mitt Gold Card 2½ månad efter att min BAEC-sida draperats i guld. Nu har jag ett annat OWE-kort ändå, så behövde inte sakna lounge access
Det dröjde ganska länge för mig också, men har du statusen står den på boardingkort och i datorsystemen, så det är inga problem. Annars har du alltid appen som @Tommy säger.

Toppen