Hmm... får man stays på en poängbokning?
M mry Medlem 18 Oktober 2013 #12 erc skrev: Hmm... får man stays på en poängbokning? Klicka för att utvidga... Nej man får inga poäng och således inte någon stay eller natt om man bor för poäng, bäst är ju typ att boka åt någon kompis och de ge pengar till dig
erc skrev: Hmm... får man stays på en poängbokning? Klicka för att utvidga... Nej man får inga poäng och således inte någon stay eller natt om man bor för poäng, bäst är ju typ att boka åt någon kompis och de ge pengar till dig
G gdaily Medlem 19 Oktober 2013 #13 Glömde förresten: Tabellen tar bara hänseende till ennattsbokningar, bokar man flera nätter blir ekvationen annorlunda.
Glömde förresten: Tabellen tar bara hänseende till ennattsbokningar, bokar man flera nätter blir ekvationen annorlunda.
M mry Medlem 15 Januari 2014 #15 erc skrev: Funderar... Vid Points and Cash-bokning. Får jag stay och nights? Klicka för att utvidga... Ja.
erc skrev: Funderar... Vid Points and Cash-bokning. Får jag stay och nights? Klicka för att utvidga... Ja.
miramax Medlem 16 Januari 2014 #16 mry skrev: Ja. Klicka för att utvidga... ...och poäng för pengadelen!
Chrille Medlem 16 Januari 2014 #17 Använder points+cash både i tjänsten och privat för att rabattera hotellen. En av mig uppskattad möjlighet i CC-programmet.
Använder points+cash både i tjänsten och privat för att rabattera hotellen. En av mig uppskattad möjlighet i CC-programmet.