Jag fick ringa Amex kundtjänst och frågar efter poängen. Tydligen missas de att sättas in rätt ofta, enligt den personen jag pratade med.Du måste spendera 30000 kr med kortet under de tre första månaderna för att få värvningsbonusen.
Jag fick ringa Amex kundtjänst och frågar efter poängen. Tydligen missas de att sättas in rätt ofta, enligt den personen jag pratade med.Du måste spendera 30000 kr med kortet under de tre första månaderna för att få värvningsbonusen.
Nu handlar detta inte om att överföra EB men att registrera köpen.
Det verkar ta två dygn innan jag kan se något på min sida, har det alltid tagit så lång tid eller har AMEX strul?
Med andra kreditkort har man oftast kunna se inom någon timme och därför undrar jag varför det tar så lång tid.
Ja du får en klumpsumma poäng varje månad baserat på din spend för den senaste faktureringsperioden.En fråga, kommer alla poäng i en "klumpsumma"?
Samma här. Har inte heller fått mina poäng för November ännu. Enligt min Amex-sida drogs poängen 22/11.Har inte fått månadens poäng från amex till EB. Brukar få mina överförda runt 25-27e varje månad..
Hade autosweep 22/11, ännu inga poäng på kontot idag, 5/12.