Tonton
Medlem
Även om jag har stel humor så skrev jag den med flit, eftersom det blev så skön stämning här förra gången.
Den ironin hängde till och med jag med på
Även om jag har stel humor så skrev jag den med flit, eftersom det blev så skön stämning här förra gången.
OK, har tyvärr inte memorerat alla inläggÄven om jag har stel humor så skrev jag den med flit, eftersom det blev så skön stämning här förra gången.
Kan du visa hur det ser ut hos SAS när du tolkar det som att dom tagit bort poäng?Lite OT men känns onödigt med en helt ny tråd för en fråga.
Fakta. För första ggn fick jag negativt Eurobonus-poängsaldo hos Amex vid tiden för överföring (låg konsumtion och flera refunds var anledningen).
Fråga. Brukar Amex dra bort poäng från SAS-kontot eller får man ”jobba in/ikapp” poängen följande månader?
Anledningen till frågan är att jag får olika besked (från SAS) om hur många poäng jag har och inget av dem verkar stämma...
Edit. Inloggad hos Amex ser det inte ut som att de ”tagit tillbaka” poäng men inloggad hos SAS ser det så ut.
Då är det säkert så för mig också. Såg som sagt ingen ”minus-post” när jag kollade Amex-kontot. Troligen SAS som har ngt fel när det skiljer mellan olika poängsaldon.Jag har aldrig varit med om detta, utan brukar få minus hos AMEX nästkommande månad, att jobba ikapp.
Skillnader i poäng mellan olika kanaler från SAS känns igen,Då är det säkert så för mig också. Såg som sagt ingen ”minus-post” när jag kollade Amex-kontot. Troligen SAS som har ngt fel när det skiljer mellan olika poängsaldon.
Räknar med lite slack time under kommande nattpass så då ska jag grotta ner mig, återkopplar.
Jag har fått mina, kom 7e januariNågon som har fått statuspoäng för Elite i Januari, brukar få mina några dagar in men inte sett röken av de ännu?
Mina kom in 4/1Någon som har fått statuspoäng för Elite i Januari, brukar få mina några dagar in men inte sett röken av de ännu?