Senaste nytt

När är det rea på bonusresor?

Veratio

Medlem
Ska flytta 150 mil inom landet och ska köpa runt 10-12 tor bonusresor MMX - LLA i höst till olika personer i familjen för "mina" poäng.

Eftersom det ändå handlar om 100-120 000 poäng och jag vet att det både varit 30% och även halva priset på poängresor.

Någon som har en uppfattning om när dessa perioder brukar komma? Finns det någon förhoppning att det kan komma snart?

:)
 

Canadien

Medlem
Lite slumpmässigt. Februari senast. December dessförinnan, innan dess Februari 2020 tror jag, November o april har jag också sett innan pandemin.
 

Veratio

Medlem
Lite slumpmässigt. Februari senast. December dessförinnan, innan dess Februari 2020 tror jag, November o april har jag också sett innan pandemin.

Tack för svaret!

Då får jag boka en del nu! Har dåligt med poäng pga en businessresa (IAD) i september som jag väntar på ska ställas in (100 000 poäng och en utgången vocher), en businessresa (MIA) i april bokad (100 000 poäng och en voucher).

Perfekt att en tor MMX - LLA endast kostar 10 000 i plus om man har Mastercard. Ville bara få det ännu billigare... :)
 

Jonas C

Medlem
Låter som bästa alternativet. Säkra upp platser nu och boka av om det kommer bättre deal
Har man tur och hamnar hos en kompetent SAS-agent så kan man även be dem att dra om poängen till det lägre reapriset utan att behöva avboka biljetten. Underlättar när det inte längre finns bonusplatser kvar och man inte vågar chansa på att de kommer tillbaka.
 
Toppen