Senaste nytt

Mycket tacksam service hos SAS denna helg

M_C1

Medlem
Var bokad ARN-CPH-LHR i fredags i M (V-fare), vid ankomst till ARN var ARN-CPH 45 min sen vilket lämnade mig med endast 10 min connection i CPH vilket var mindre lockande då jag satt på rad 14 och skulle byta från B till D gaterna. I in-checkningen kunde man absolut inte göra något åt detta problem utan jag skulle bara skynda mig på vid avstigningen. I loungen frågade jag om detta igen och efter lite internt snack mellan damerna fick jag istället en biljett i Y på direktflighten 45 min tidigare (ARN-LHR) med tidigare ankomst till London. Väl inne i loungen igen tog det 5 min innan jag blev tilldelad ytterligare ett nytt BP med stol 01F. Så jag fick istället för coach via CPH direktflight i Business vilket var mycket uppskattat.

Hemresan bokade jag i C med poäng men bokade sedan om denna då jag förlängde min vistelse ett dygn vilket jag gjorde att jag fick boka en ny bonusresa i Y eftersom C var fullt. I loungen på LHR frågade jag om det gick att komma med 18-flighten istället för 19.10 som jag var bokad på. Detta gick, dock i ett mittensäte i Y, vilket jag avböjde. 10 min senare ropades mitt namn ut och jag fick ett BP med 03F på den tidigare flighten, så upgrade igen fast på en award-biljett.

Totalt sett mycket bra service och vänlig inställning hos personalen gjorde min resa till en fantastisk upplevelse, skulle nästan vilja påstå den bästa under mina 5 år som EBG, även om det var intra-EU.
 
Toppen